пʼятниця, 23 листопада 2012 13:45

Потужні гальма, але немає немає круіз-контролю - Тест-драйв Kia Rio
18

Kia Rio
Фото: Фото: Володимир Мукан
Kia Rio
Kia Rio
Kia Rio
Kia Rio

Новий седан Kia Rio почали продавати майже рік тому, хетчбек - у травні цьогоріч. У світі вже продали понад 20 тис. цих моделей, в Україні - майже 4 тис. Щоб познайомитися ближче із цим автомобілем, беремо його на тест-драйв у автоцентрі "Фалькон-авто" на Столичному шосе у Києві. Обрали авто у найдорожчій комплектації - за 142,4 тис. грн.

Знайомство

Продавець автосалону Олександр Замрій підводить до червоного Rio із написом "випробовування". Авто має великі трохи затемнені фари, у бампері вмонтовані протитуманники у формі бумерангів, на бічних дзеркалах - повторювачі поворотів, на передніх крилах - невеликі дефлектори. На ручці водійської дверці невелика чорна кнопка.

"Таку ставлять лише на машини найдорожчої "топової" комплектації, - каже продавець. Тисне на неї - центральний замок відчиняє всі двері. - Це система доступу без ключа. Якщо потягнете за ручку, маючи брелок від машини у кишені, всі двері та багажник відчиняються".

Автомобіль обладнаний 1,6-літровим двигуном на 123 к.с. та автоматичною коробкою передач. Таку ж машину можна обрати із 1,4-літровим двигуном на 107 к.с. та "механікою", модель у цій комплектації обійдеться на 21 тис. грн дешевше. Навіть у найдешевшій комплектації автомобіль має одну подушку безпеки, передні електросклопідйомники, кондиціонер, іммобілайзер та центральний замок.

Сідаємо за кермо

Торпеда зроблена із сірого жорсткого пластику. Козирок над приладами й кермо обтягнуті сірою шкірою. Прямо в спідометрі розташований круглий екран бортового комп'ютера. Решітки вентиляції праворуч разом із магнітолою злегка повернуті до водія, як у BMW 90-х років. Це зручно. Магнітолою можна керувати кнопками на кермі. Її USB-порт розташований біля важеля коробки передач. Вставляємо у нього 8-гігабайтну флешку із музикою. Магнітола її не бачить, відтворює носії не більше 2 ГБ. Над водійським люстерком у салоні штурманський ліхтар і відділення для окуляр. У обох козирках є макіяжні дзеркала, закриті висувною кришкою, але без підсвітки. У комплектації "база" та "мід" чохла для окуляр немає. Пластиковий кожух коробки передач має з обох боків ручки, як у Porshe. Це додає салону спортивного стилю. Важелі для відкривання дверей на картах із хромованого металу. У базовій комплектації вони зроблені із сірого пластику.

Праворуч від місця водія - підлокітник. Він не регулюється за висотою й положенням. Бардачок великий, відчиняється плавно, проте підсвітки немає.

Оглядаємо салон і багажник

На задньому дивані вільно сяде троє осіб. Там немає повздовжнього тунелю, тому для ніг пасажирів удвічі більше місця, ніж у попередній моделі Rio й новому Chevrolet Aveo. Однак пасажирам зростом понад 190 см у попередньому Rio було просторіше - голова не впиралася в стелю. Спинку заднього сидіння можна розкладати частинами. У базовій комплектації цієї опції немає - спинка відкидається повністю, а не частинами.

Багажник автомобіля великий, на 500 літрів. Доступ до нього дуже зручний. Багажник місткіший, ніж у попереднього Rio. Там було всього 390 літрів. І на 46 літрів більший, ніж у нового Hundai Akcent.У лівій боковій стінці багажного відсіку - два невеликі паски. Ними можна пристібнути каністру чи вогнегасник. Відчиняти багажник можна із салону, ззовні й із брелка-ключа.

Рушаємо з місця

Підлаштовуємо під себе кнопками на водійських дверях дзеркала, встановлюємо зручний нахил спинки сидіння, підсовуємо його вперед. Кермо трохи опускаємо, на себе воно не регулюється.

Тиснемо одночасно на гальма й на кнопку запуску двигуна - автомобіль заводиться. Переводимо важіль автоматичної коробки передач у режим "драйв" й ледь торкаємося педалі "газ" - машина рушає. За 5 секунд стрілка спідометра показує 40 км/год. Дисплей комп'ютера показує, на скільки кілометрів вистачить бензину в баку, миттєву витрату пального і температуру

"Тут є економічний режим", - каже Олександр, затримує на 2 секунди кнопку бортового комп'ютера біля щитка приладів.

Їдемо Столичним шосе 90 км/год, комп'ютер показує витрату 4,9 л бензину. Двигуна та шуму дороги майже не чутно. Вимикаємо "екорежим" - витрата збільшується до 5,2 л. Різко вдавлюємо газ, обганяємо фуру й Ford з причепом - витрата зростає до 8,2 л.

Перевіряємо гальма на грунтовій дорозі. Розганяємося до 60 км/год й вдавлюємо педаль до підлоги - машина за 15 секунд повністю зупиняється, її не заносить й вона не глохне.

Потім розганяємося до 20 км/год й робимо два оберти кермом ліворуч - машина розвертається, її трохи перехиляє, але не заносить. Радіус розвороту невеликий, але більший, ніж у попереднього покоління Rio.

Лежачі поліцейські проходимо на швидкості 50 км/год - почувся глухий стук, але керованість не втратилася, машину не розгойдало.

Хоча Hyundai Accent і Kia Rio створені на одній базі, підвіска тут інша, більш досконала. Машина стійкіша на високій швидкості.

Паркуємо авто біля автосалону. Натискаємо на кнопку "пуск", щоб заглушити. Виходимо - чутно гучний писк із машини. Вона так повідомляє, що ключ-брелок лишився у салоні.

Переваги

-потужні гальма,

-великий багажник,

- хороша шумоізоляція,

- немає поздовжнього тунелю у салоні.

Недоліки

- рульова колонка не регулюється за "вильотом",

- на задньому сидінні мало місця над головою,

- штатна магнітола у "топовій" комплектації не читає флешок обсягом понад 2 гігабайти,

- у комплектації "база" немає таких дрібниць, як місце для окуляр, підлокітник. Спинка заднього сидіння розкладається повністю,

- у повній комплектації немає круіз-контролю.

Зараз ви читаєте новину «Потужні гальма, але немає немає круіз-контролю - Тест-драйв Kia Rio». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

9

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі