середа, 14 листопада 2018 17:46

Історія успіху Toyota Сorolla: як рекламують найпопулярніше авто

15 листопада японська корпорація Toyota покаже нове покоління седана Corolla. Модель презентують у Китаї на автосалоні в Гуанчжоу.

Автор: elauto.net.ua
  Toyota представила перший офіційний тизер нового седана Corolla 2020 модельного року
Toyota представила перший офіційний тизер нового седана Corolla 2020 модельного року

Бренд виробляє автомобіль компактного класу з 1966-го. З моменту випуску продали быльше 35 млн машин. Завдяки цьому Corolla стала найуспішнішою моделлю компанії. Вона займає перше місце у списку найбільш продаваних авто у світі.

В Україні Сorolla City – найдешевша комплектація. Коштує від 430 тис. грн. Найдорожча - Corolla Style. Її вартість більше 685 тис. грн.

Gazeta.ua підготувала добірку реклам Toyota Сorolla.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Твоя свобода" - як рекламують найпопулярніші в Європі авто

Найпопулярніший автомобіль на світовому ринку - японської компанії Toyota - Corolla. З початку 2018-го придбали 720,3 тис. машин. Крім того, авто входить до Книги рекордів Гіннеса, як таке, що найбільш продається.

Зараз ви читаєте новину «Історія успіху Toyota Сorolla: як рекламують найпопулярніше авто». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі