![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/515/515689_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/515/515689_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/515/515689_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/515/515689_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/515/515689_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Президент Ferrari Лука ді Монтедземоло представив на Фракфуртском автосалоні нову Ferrari 458 Speciale.
Це найдинамічніша, найпотужніша і найспортивніша модель в сімействі 458-х. Двомісна машина оснащена 8-циліндровим 4,5-літровим мотором, що розвиває 605 к. с. і 540 ньютон-метрів моменту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кутастий Lexus LF-NX засвітився на Франкфуртському автошоу
Цей двигун ставить відразу два рекорди: він є не тільки найпотужнішим атмосферним V8 за всю історію Ferrari, але і кращим дорожнім атмосферником у світі за показником питомої потужності (135 к.с./л). Він дозволяє 458 Speciale, масса якої складає всього 1290 кг розганятися до 100 км/год за 3 секунди і розвивати більше 325 км / год.
Зберігати керованість на таких швидкостях суперкару допомагає просунута аеродинаміка, розроблена за зразками болідів "Формули-1". Рухливі елементи спереду тримають повітроводи відкритими на швидкості до 170 км / год, а потім закриваються, оптимізуючи повітряний потік, в той час як аналогічна планка ззаду змінює висоту, збільшуючи притискну силу на задній осі.
Коментарі