Дітей перетворюють на покоління непотрібних людей

Поява марного класу – одна з найнебезпечніших загроз XXI століття

Наші діти починають мислити абстрактними категоріями задовго до того, як починають говорити. При цьому, все життя маленької людини ділиться на періоди – так звані сензитивні – особливої сприйнятливості до придбання тих чи інших знань, умінь і навичок. Але як тільки діти потрапляють в наші державні дитячі садки і школи – їх тут таки починають перетворювати на покоління потенційно непотрібних людей. Робиться це не навмисно, просто, на жаль, більшість наших вчителів не в змозі мислити сучасними поняттями.

На жаль, більшість наших вчителів не в змозі мислити сучасними поняттями

Але є й винятки. Саме цим виняткам – вчителям, які є частиною сучасної реальності і усвідомлюють, що зміни неминучі, людям, які шкірою і нервами відчувають, наскільки швидко в сьогоднішньому світі настають глобальні зміни – присвячений цей текст.

Шановні вчителі! Гадаю, ви розумієте, що вашим учням при виборі спеціальності необхідно покладатися на професії майбутнього. Наш світ змінюється, настає час, в якому головною цінністю є затребуваність, основним середовищем буде мережа, а визначальними – професії, що вимагають крос-функціональності, інтуїції, співпереживання і соціальної взаємодії. Всіх тих якостей, які відрізняють людину від машини.

Поява марного класу – одна з найнебезпечніших загроз XXI століття.

Штучний розум стане ще інтеллектуальнішим і в результаті витіснить безліч людей з ринку праці. Тому конкуренція між людьми за право на роботу, а відповідно за переваги мати привілеї, буде зведена в абсолют. У суспільстві головною цінністю стане затребуваність.

Штучний розум стане ще інтеллектуальнішим і в результаті витіснить безліч людей з ринку праці

Гроші відійдуть на другий план. У затребуваності з'явиться риска, за якою опиниться гігантську кількість людей. Які, можливо, і будуть отримувати безумовний базовий дохід для забезпечення своїх потреб, але рівень цих потреб буде контролюватися державою залежно від фінансового стану економіки. Як ви думаєте – яким буде розмір безумовного базового доходу в нашій країні?

Подібні пропозиції вже обговорюють багато економістів, і періодично вносять до парламентів законопроекти про базові доходи. Поки що навіть для розвинених країн це виглядає утопією. Але ніколи раніше, протягом всієї історії людства, шлях від утопічної ідеї до її впровадження в реальне життя не був таким коротким.

Світ вступає в жорстоку фазу переоцінки більшості професій, і це явище безпосередньо торкнеться насамперед дітей, які зараз навчаються в школі. У вас, під вашим керівництвом.

Задумайтесь, будь ласка, про це, перш ніж починати наступний урок.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі