четвер, 07 серпня 2008 19:31

У старі двигуни заливають мастила з присадками

30-річний Андрій Юрчишин місяць тому придбав на авторинку машину "Фолькcваґен пассат" із 15-річним "стажем".

— Зразу їздила нормально, а це почалися проблеми із двигуном, — скаржиться чоловік. Андрій показав машину знайомому автомеханіку. Він кілька років ремонтує машини у власному гаражі. Виявилося, що в моторі не працюють кілька клапанів. Поршні також треба міняти.

— Перед продажем у машину залили масло з присадками, — пояснив механік Юрій Новиков. — Та до кожної машини треба підбирати спеціальні типи присадок. Для двигунів, які прослужили 5 років, — це присадки із невеликим ступенем захисту. Для старших машин — це системи із високим ступенем захисту. Видно, та присадка, яка використовувалася в цьому двигуні, неефективна. Бо робочі деталі були вкриті товстим шаром смоли.

Технічну рідину — присадки — продають у флаконах по 0,3–5 л. Є три типи присадок: для пального, мастил і системи охолодження. Вони мають прочищати систему впорскування та захищати двигун від зношування.

— У старенькі двигуни заливають спеціальні синтетичні мастила, туди додають, наприклад, протизношувальну присадку "Супер сін", — каже Юрій. — Вона зменшує тертя між деталями й мотор буде довше бігати.

Зараз ви читаєте новину «У старі двигуни заливають мастила з присадками». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі