Із травня в банку "Надра" стартував проект розвитку культури його працівників. Біля кожного робочого місця менеджера та каси розміщена інформація про те, як потрібно ввічливо поводитися банківським службовцям — вітатися з відвідувачами та посміхатися.
Якщо персонал не виконує цих правил, клієнт може звернутися до начальника відділення й отримати подарунок.
— Зараз вручаємо шоколадну плитку в обгортці у вигляді квітки. Вона є логотипом банку, — каже начальник центрального відділення банку "Надра" у Вінниці 37-річний Олександр Сізонов — Можна отримати записник і ручку на магніті. Вони клеяться на холодильник. Сувеніри можуть змінюватися. Поки що до мене звертався один клієнт.
Біля вхідних дверей банку повісили магнітну дошку. Вона розділена навпіл. В одній частині зображено радісне обличчя, в іншій — обурене. При виході кожен клієнт прикріплює магніт під одним із двох облич. Цим показує задоволений він обслуговуванням чи ні. Наприкінці робочого дня керівництво відділення збирає інформацію з дошки.
Коментарі