понеділок, 30 січня 2012 06:30

"До весни можна лишитися без машини"

Два тижні дороги Вінниці поливають ропою, вони постійно мокрі.

— За два тижні сіль з'їла декоративну решотку радіатора, арки коліс, — розповідає водій 48-річний Віталій Кучер. — Щодня стою в черзі на автомийку. Кілька останніх днів там аншлаг, приїжджають по 15-20 машин. Водії намагаються повідмивати сіль із днища, дисків. Якщо цього не робити, до весни можна лишитися без машини. Товариш казав, зараз у нас використовують сіль, яку в Росії заборонили 1998 року.

Пішоходи скаржаться, від солі, якою посипають тротуари, псується взуття.

— Торік купила нові кожані ботіночки. Вже стали тріскатися біля підошви, — говорить Ольга Будюк, 35 років. — Щовечора на ботінках виступає сіль. Було таке, що не могла змити ті білі розводи. Так і мастила зверху кремом.

Директор Департаменту комунального господарства і благоустрою Ігор Корольчук, 42 роки, заперечує негативний вплив сольової суміші на транспорт та взуття:

— Портяться ті машини, які не оброблені антикорозійним покриттям. І, як правило, це машини вітчизняного виробництва. У мене теж є автомобіль, але не помічав, щоби були проблеми. Солі на дороги висипається дуже мало. На кожен квадратний метр — приблизно півтори ложки. А снігу в цьому метрі десь 5 літрів. Там вийде несолоний розчин. До солі додаються ще антиожеледні матеріали, щоб не було слизько. Працює солерозкидувач. А якщо є мороз, то вулиці поливають спеціальною ропою.

Зараз ви читаєте новину «"До весни можна лишитися без машини"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі