Укрзалізниця відкриває продаж квитків на 22 додаткові потяги до морських курортів у Бердянську, Одесі, Генічеську, Миколаєві та Херсоні. Триватиме із червня до кінця вересня 2019 року.
Крім того, до 8 вересня додаткові поїзди курсуватимуть зі Львова до Новоолексіївки Херсонської області.
Із 1 червня Кабінет міністрів посилив вимоги до роботи туроператорів. Вони зобов'язані двічі перевіряти, чи не змінився час вильоту й офіційно інформувати про це туристів.
Також мають складати список усіх своїх турагентів із назвами фірм, адресами й контактами. Крім того, повинна бути обов'язкова банківська гарантія в 20 тис. євро для компаній, що возять мандрівників за кордон, і 10 тис. — для внутрішнього туризму. Вона слугує страховкою на випадок, якщо туроператор не виконає зобов'язань. Компанії, що не дотримуватимуться цих вимог, позбавлятимуть ліцензії.
— Рішення посилити вимоги правильне, — говорить менеджер туристичного агентства "Мандарин" Світлана Цимбаленко, 30 років. — Звичайно, форс-мажорів не уникнути. Особливо це стосується вильотів. В Україні авіакомпанія може змінювати чартерні рейси буквально в межах доби. Передбачити це неможливо. Головне в таких ситуаціях підтримувати зв'язок із клієнтами, оперативно шукати вирішення проблеми.
Водночас 20 тисяч євро банківської гарантії — це замала сума. У випадку банкрутства нею борги перед усіма клієнтами не покриють.
Із 1 червня вводять сезонні обмеження руху вантажівок вагою понад 24 т і навантаженням на вісь понад 7 т по більшості автомобільних доріг загального користування державного значення. Діятимуть, коли температура повітря перевищуватиме +28°C. За дотриманням обмежень стежитимуть Укртрансбезпека й Нацполіція.
Правила не стосуватимуться машин, що перевозять живих тварин, небезпечні чи швидкопсувні вантажі. Також тих, що можуть допомогти запобігти чи ліквідувати наслідки надзвичайних ситуацій.
— Через обмеження руху виникають великі незручності. Доводиться стояти на жарі по 10 годин, з 10:00 до 20:00, — говорить далекобійник 50-річний Олександр Орел зі Сміли Черкаської області. — На дорогах утворюються черги з вантажівок, тягнуться до кілометра. Мусимо їздити ночами, аби наздогнати графік. Водії втомлені, неуважні — звідси аварії. Краще Укравтодор робив би хороші дороги, адже ці розпливаються в жаркі дні. Толкової основи під ними немає, асфальт неякісний. Зараз в Україні є лише дві нормальні траси — це Київ — Чоп і "Варшавка" (автошлях Київ — Ковель. — ГПУ).
Укравтодор обладнає майже 900 тимчасових стоянок біля автошляхів.
— За високої температури вантажівки утворюють колії на дорогах. Обмеженнями можна хоч якось цьому запобігти, — говорить експерт громадської компанії "Євро-Патруль" В'ячеслав Коновалов, 43 роки. — За кордоном теж є така проблема. Проте там не рух обмежують, а контролюють завантаженість авто і штрафують порушників. Вища якість автошляхів зменшила б проблему, але не усунула б її. Обмеження руху перевізникам заважає. Та для цього є логістика. Вони можуть розпланувати пересування машин так, щоб мінімізувати простій. Крім того, місцева влада має організовувати рух транспорту, щоб на в'їзді в міста колони фур не створювали затори.
Контрольні пункти в'їзду-виїзду в районі Операції об'єднаних сил на Донбасі влітку працюватимуть із 6:00 до 20:00. До 1 червня пропускають людей із 7:00 до 18:30.
Коментарі