Кажуть, що у Києві хочуть прибрати приватні маршрутки. Влада міста планує упродовж року купити 400 одиниць комунального транспорту — автобусів, тролейбусів, трамваїв.
— Суттєво оновимо парк. І це буде основою для того, щоб зменшити кількість приватних маршрутних таксі, — говорить 50-річний Олександр Попов, голова Київської міської адміністрації. — Тоді комунальний транспорт перестане бути збитковим. Поки що ми дотуємо його кожний місяць на 30 мільйонів гривень, аби не піднімати ціни на проїзд.
Обіцянки закупити новий транспорт чути понад рік, каже 28-річний Михайло Барашов, голова комітету "Кияни — за громадський транспорт".
— За цей час закупили нуль одиниць і прогресу немає. Ніде у світі не існує "маршруток". Це український винахід, ну, в Африці в деяких країнах є. Коли приватні автобуси зупиняються на кожному кроці, не дотримуються правил дорожнього руху, у кожного своя плата, це незручно і погано. Тому комунальний транспорт — це нормально.
У столиці найвища вартість проїзду в Україні. Водночас комунальний транспорт там найзбитковіший у розрахунку на одного пасажира. Чиновники розповідають про необхідність підвищити плату за проїзд. Але в час пік бувають переповнені тролейбуси і немає жодного кондуктора, квиток купити неможливо. Тобто, причина збитковості громадського транспорту полягає в неефективному управлінні.
Коментарі
2