Близько першої години ночі 23 вересня в аварії загинув 38-річний Сергій Чекашкін, директор департаменту фінансової політики Міністерства економічного розвитку й торгівлі України. Він брав участь в автоперегонах. На виїзді зі столиці в напрямку Борисполя його "Додж Вайпер" врізався у відбійник. Загинув і пасажир 23-річний Ярослав Сорокін, який знімав перегони на відеокамеру.
Свідки розповідають, що спочатку водії спортивних машин влаштували перегони на вул. Бажана та на Південному мосту. Були так звані організатори — чоловіки в зелених світловідбивних жилетках. Вони перепиняли загальний потік машин, звільняючи смугу для перегонів. Після кожних п'яти заїздів дорогу відкривали, пропускали кілька десятків авто і знову перекривали. По півночі прибули даїшники, розігнали дійство. Тоді гонщики перемістилися на Бориспільську трасу.
— Я був у відряджені, тому знаю про трагедію зі слів інших гонщиків, — розповідає член комітету Федерації автогонщиків України з драг-рейсингу Ігор Хлібосолов, 40 років. — Кажуть, Чекашкін зі ще одним пасажиром загинули під час змагання з "феррарі". Поруч із фінішем ударились у відбійник і кілька разів перевернулися. Але не плутайте спортивний драг-рейсинг із тим, що відбулося в ніч на неділю. Федерація автоспорту завжди виступала проти цього. Я разом із іншими членами комітету організовуємо офіційні змагання. До нас приїжджають автолюбителі з багатьох країн. Ми дотримуємося всіх правил безпеки. Цього року вже провели п'ять етапів Кубка України.
Драг-рейсинг — перегони на прямій ділянці завдовжки 402 м. Участь в одному заїзді беруть два авто.
— Вимог дуже багато, — продовжує Ігор Хлібосолов. — Автомобілі діляться на категорії. Кожен бере участь у своїй. Сергій був членом комітету. А те, що брав участь у нелегальних гонках — його приватна справа.
Сергій Чекашкін мав прізвисько Че Гевара. З дружиною виховували трьох дітей. Окрім роботи в Мінекономіки, був членом наглядових рад Ощадбанку і Державної іпотечної установи. До осені 2010-го працював заступником голови Державної податкової служби. Мав "Додж Вайпера", "Форд Мустанг", "Форд Мустанг GT", "Нісан GT-R" та найпотужніший позашляховик у світі — "Джип Черокі Хеннесі SRT-8". Таких машин всього дві — інша у мексиканського бізнесмена. Джип має двигун потужністю 800 к. с., до 100 км/год прискорюється за 2,8 с, розвиває швидкість понад 300 км/год. Також Сергієві Чекашкіну належало кілька спортивних мотоциклів.
ДАІ інформацію про нелегальні перегони спростовує.
— Так, було ДТП із двома загиблими, але хто сказав, що це були нелегальні перегони? Звичайна аварія, водій "доджа" не впорався з керуванням, — каже прес-офіцер ДАІ у Київській області Олександр Дармостук.