неділя, 12 грудня 2010 14:41

Американці прибрали до рук сувеніри Євро-2012

Американці прибрали до рук сувеніри Євро-2012

Всі права на виготовлення сувенірки з логотипом "Євро-2012" отримала американська компанія Warner Bros.

Вона і визначить, хто саме буде випускати сувенірну продукцію для європейського чемпіонату.

Таке рішення - віддати права на сувенірки європейського чемпіонату американцям - прийняло УЄФА і, до речі, вже не перший раз. У 2004 і 2008 роках цим питанням також займалися титани реклами США. Про це повідомив директор організаційного комітету "Євро-2012" в Україні Маркіян Лубківський:

"Warner Bros. Отримала від УЄФА виключні права на виготовлення продукції з символікою чемпіонату. Найближчим часом Warner Bros. укладе відповідні контракти з локальними або національними виробниками сувенірної продукції", - повідомив Лубківський.

А поки заморська компанія думає, на кого покласти честь з виробництва сувенірки, місцеві фірми вже проявили до конкурсу небувалий інтерес.

"Їх відбір буде відбуватися на тендерних умовах. Компанії повинні мати свою широку мережу збуту, щоб переконати Warner Bros. в здатності максимально ефективно реалізувати сувенірну продукцію в Україні", - сказав Лубківський.

До речі, саме Warner Bros. придумало забавних близнюків - талісманів минулого "Євро", які стали найбільш комерційно успішними за всю 30-річну історію створення символів на ЧЄ з футболу.

За матеріалами "Комсомольская правда в Украине"

Зараз ви читаєте новину «Американці прибрали до рук сувеніри Євро-2012». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі