Всі права на виготовлення сувенірки з логотипом "Євро-2012" отримала американська компанія Warner Bros.
Вона і визначить, хто саме буде випускати сувенірну продукцію для європейського чемпіонату.
Таке рішення - віддати права на сувенірки європейського чемпіонату американцям - прийняло УЄФА і, до речі, вже не перший раз. У 2004 і 2008 роках цим питанням також займалися титани реклами США. Про це повідомив директор організаційного комітету "Євро-2012" в Україні Маркіян Лубківський:
"Warner Bros. Отримала від УЄФА виключні права на виготовлення продукції з символікою чемпіонату. Найближчим часом Warner Bros. укладе відповідні контракти з локальними або національними виробниками сувенірної продукції", - повідомив Лубківський.
А поки заморська компанія думає, на кого покласти честь з виробництва сувенірки, місцеві фірми вже проявили до конкурсу небувалий інтерес.
"Їх відбір буде відбуватися на тендерних умовах. Компанії повинні мати свою широку мережу збуту, щоб переконати Warner Bros. в здатності максимально ефективно реалізувати сувенірну продукцію в Україні", - сказав Лубківський.
До речі, саме Warner Bros. придумало забавних близнюків - талісманів минулого "Євро", які стали найбільш комерційно успішними за всю 30-річну історію створення символів на ЧЄ з футболу.
За матеріалами "Комсомольская правда в Украине"
Коментарі
3