пʼятниця, 18 серпня 2017 14:33

Півхвилини рекламного ролика коштували $6 млн

Півхвилини рекламного ролика коштували $6 млн
Найдорожча реклама в історії техніки 2017 Фото: i-mode

У мережі з'явилась добірка кращих рекламних роликів техніки. Хайтек-компанії ці реклами показали під час американського Super Bowl. Півхвилини ефіру кожного ролика коштували $6 млн.

Серед реклам можна побачити World of Tanks. Білоруська компанія Wargaming домовилась про знижку і поставила в ефір відразу три рекламних ролика по 15 сек.

Intel показала свою технологію тривимірних відеоповторів.

Реєстратор і хостер GoDaddy.com запропонував зробити сайт - під хіт Ріка Естлі, що став в інтернеті символом троллінгу.

Конструктор сайтів Wix.com зняв історію з Джейсон Стетхем.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Motorola зняла нове промо в метро й аеропорту Києва

Сервіс-конструктор Squarespace.com показав страждання Джона Малковича; той натрапив на сайт JohnMalkovich.com, присвячений риболовлі.

Amazon показала два ролика про домашню розумну систему Echo, один з який натякнув на доставку замовлень дронами.

Японська Nintendo прорекламувала ігрову консоль Switch і гру The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Раніше, Gazeta.ua підготувала добірку соціальних реклам. Вони попереджають про важливість ременів безпеки.

Зараз ви читаєте новину «Півхвилини рекламного ролика коштували $6 млн». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі