середа, 16 серпня 2017 16:52

Ремінь чи життя: соціальна реклама пасків безпеки

Ремінь чи життя: соціальна реклама пасків безпеки

Ремінь безпеки для автомобілів запатентували в США 1885-го. Тоді таку міру безпеки не підтримали. Лише через 70 років в авто почали з'являтися засоби захисту - триточкові діагонально-поперекові ремені. Першопрохідцями стали американські виробники Ford і Chrysler та європейський Volvo.

Зараз ремені стали обов'язковим елементом сучасних автомобілів. Утім водії та пасажири часто забувають ним користуватися. Мовляв, вони не розуміють, як ремені безпеки рятують життя.

А вони таки рятують: на 70% знижують ризик смертельних наслідків при ДТП. Дослідження французького експерта з безпеки дорожнього руху Крістіана Жерандо показує, що не пристебнуті ременем пасажири під час аварії на швидкості 80 км/год можуть втратити життя менш ніж за дві десятих частки секунди.

Згідно з опитуванням, лише 14% українців користуються ременем безпеки. Тоді як у Швеції 98%, у Польщі 83%, а в США - 87%.

Gazeta.ua підготувала добірку соціальних реклам. Вони попереджають про важливість ременів безпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: СМС почекає: 10 реклам проти телефонів за кермом

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 11 "гарячих" реклам: як дівчата рекламують авто

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як тварини рекламують автомобілі: 9 реклам

Зараз ви читаєте новину «Ремінь чи життя: соціальна реклама пасків безпеки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі