Львів'янка Ірина Скочиліс повернулася із мандрівки Францією. Три тижні жила в Парижі, відвідувала місцеві музеї, виставки, фестивалі. Найбільше сподобалося на щорічному 18 Шоколадному салоні. Захід проходив у паризькому виставковому центрі Порт де Версаль з 31 жовтня до 4 листопада. Вхідний квиток коштував 15 євро.
На салон з'їхалися близько 140 виробників шоколаду, а Швейцарія та Італія стали почесними гостями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 15 відсотків жінок їдять шоколад щодня
"Запах скрізь стояв запаморочливий. За три години перебування на салоні ми так надегустувалися, що кілька днів на шоколад не могли дивитися. Додому купили плитку чорного шоколаду із лавандою, молочний із перцем, та білий із помаранчами. Ціни дорогі — найменша фігурка із шоколаду коштує від 5 євро. Продавали ще й шоколадні фігурки у вигляді чоловічих органів — за 10 євро", - розповідає Ірина Скочиліс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чорний шоколад із молоком бадьорить вранці краще ніж кава
Окрім шоколаду і виробів із нього на салоні було багато французьких ласощів макарун. Макаруни готують із яєчних білків, меленого мигдалю та цукру. Тверді зовнішні половинки скріплюються разом завдяки крему із помадки, фруктового пюре. Макаруни зазвичай мають фруктові смаки, або смак фісташок, шоколаду. На салоні були ще й з екзотичними смаками: фіалкові, медові, з фуа-грою і білими трюфелями.
"Автомобіль прикрасили макарунами навіть. Але коштують ці тістечка дорого — 1 євро штука. Французи, до речі, надають перевагу дуже чорному шоколаду із високим вмістом какао-бобів. На виставці був відділ, де показували, як вирощують какао-боби, розмелюють, смажать. Розповіли, що найбільший їх експортер - Мексика", — ділиться враженнями Ірина.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені створили шоколад, який дарує молодість
Паризький Шоколадний салон вирішили провести у форматі Тижня моди. У показі взяли участь відомі французькі телеведучі, журналісти, спортсмени, актори, співаки, і навіть шеф-кухарі популярних ресторанів. Учасники шоу приміряли на себе образи самураїв, гейш, воїнів. Увесь одяг був зроблений із шоколаду. Автори незвичного вбрання кажуть, що найважче було пристосувати шоколад до того, що модель рухається, і що вона – тепла. Як змусили шоколад не танути – не розповідають.
Такі ж шоколадні салони протягом року проводять ще у 15 містах світу.
Коментарі