Причиною, яка змусила Microsoft запустити даний проект, є поширена думка, що операційна система Windows Vista дуже громіздка і набагато складніша в роботі, ніж, наприклад, Mac OS від Apple.
Дана рекламна кампанія також стала відповіддю на серію комедійних роликів "Mac vs. РС", де показано, як молодий і стильний парубок Mac "утирає ніс" пошарпаному чоловікові дивного вигляду, якого звуть РС.
Крім того, в рамках рекламної кампанії на підтримку Windows Vista в таких крупних американських мережевих магазинах, як Circuit City і Best Buy, з"являться так звані "Гуру Windows". Вони будуть розповідати покупцям про всі можливості операційної системи Windows Vista і демонструвати її в роботі. Спільно з виробниками ПК Microsoft працює над збільшенням швидкості завантаження комп"ютера з Windows Vista.
З моменту виходу Windows Vista було продано понад 180 мільйонів ліцензій цієї ОС. Проте багато крупних компаній не має наміру переходити на Vista і продовжують працювати з Windows XP. Це пояснюється тим, що ряд програм оптимізовано для роботи з Windows XP, і їх адаптація під нову операційну систему вимагає певних тимчасових і фінансових витрат. Крім того, Windows Vista пред"являє підвищені вимоги до комп"ютерного заліза, повідомляє Лента.ру.
×
Коментарі