пʼятниця, 05 вересня 2008 14:06

Microsoft витратить на рекламу Windows Vista $300 млн

Microsoft оголосила про старт рекламної кампанії вартістю 300 мільйонів доларів, направленою на поліпшення іміджу операційної системи Windows Vista, повідомляє Reuters. В рамках даного проекту просувати операційну систему будуть засновник Microsoft Біл Гейтс і комік Джері Сейнфелд (Jerry Seinfeld).

Причиною, яка змусила Microsoft запустити даний проект, є поширена думка, що операційна система Windows Vista дуже громіздка і набагато складніша в роботі, ніж, наприклад, Mac OS від Apple.

Дана рекламна кампанія також стала відповіддю на серію комедійних роликів "Mac vs. РС", де показано, як молодий і стильний парубок Mac "утирає ніс" пошарпаному чоловікові дивного вигляду, якого звуть РС.

Крім того, в рамках рекламної кампанії на підтримку Windows Vista в таких крупних американських мережевих магазинах, як Circuit City і Best Buy, з"являться так звані "Гуру Windows". Вони будуть розповідати покупцям про всі можливості операційної системи Windows Vista і демонструвати її в роботі. Спільно з виробниками ПК Microsoft працює над збільшенням швидкості завантаження комп"ютера з Windows Vista.

З моменту виходу Windows Vista було продано понад 180 мільйонів ліцензій цієї ОС. Проте багато крупних компаній не має наміру переходити на Vista і продовжують працювати з Windows XP. Це пояснюється тим, що ряд програм оптимізовано для роботи з Windows XP, і їх адаптація під нову операційну систему вимагає певних тимчасових і фінансових витрат. Крім того, Windows Vista пред"являє підвищені вимоги до комп"ютерного заліза, повідомляє Лента.ру.
Зараз ви читаєте новину «Microsoft витратить на рекламу Windows Vista $300 млн». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі