У плануванні масштабних проектів і державі, і бізнесу слід керуватися економічною доцільністю.
Так вважає народний депутат України Костянтин Жеваго. Про це він завив, відвідуючи 17 грудня Крюківський вагонобудівний завод, пише "Кременцуцька газета".
Журналісти поцікавилися будівництвом мосту через Дніпро.
"Я знаю, яка це проблема для міста. Але у всьому, що ми робимо, повинні бути розум та економічна доцільність. Мости слід будувати там, де йде найбільший вантажопотік. А старий міст через Дніпро в Кременчуці необхідно ремонтувати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Будівництво комбінату "Ворскла Сталь" перенесено на 10 років - Жеваго
Ще з часів Радянського Союзу в Кременчуці був нафтопереробний завод, що мав потужності 18 мільйонів тонн із переробки нафти. Але зараз кременчуцький НПЗ працює менше як на 2 мільйони тонн. З іншого боку, Полтавський ГЗК, Єристівський, а завтра і Біланівський працюватимуть на виробництво 20 мільйонів тонн вантажів. І ці обсяги не повинні їхати через Кременчуцький міст, який розташований практично у центрі міста.
Фінансування на будівництво мосту повинні надати китайські партнери. Але нам ще потрібно пройти період виборів, політичної та економічної нестабільності", - підкреслив Костянтин Жеваго.
17 грудня Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) передав партію із 50 вантажних вагонів Єристівському гірничозбагачувальному комбінату (ГЗК), який входить у компанію FERREXPO. Її засновник і керівник, народний депутат України Костянтин Жеваго, зазначив, що для виробництва вантажних вагонів були задіяні різні підприємства регіону.
Коментарі