Соціологи заявляють про недобросовісність ЗМІ при публікації рейтингів під час виборчої кампанії в Києві, заявила на прес-конференції в суботу науковий співробітник Фонду "Демократичні ініціативи" Ірина Бекешкіна.
Вона звернула увагу на те, що ЗМІ в ході виборчої кампанії в столиці публікували рейтинги соціологічних фірм, які насправді не існують.
І.Бекешкіна назвала публікацію сфальсифікованих рейтингів "медійним бандитизмом".
Вона підкреслила, що не може бути соціологічних фірм "одноднівок-метеликів", оскільки для проведення дослідження необхідні засоби і професійні працівники.
Науковий співробітник додала, що ЗМІ ставлять на свої сторінки подібні опитування і не цікавляться при цьому, чи існує дана фірма.
"Треба, щоб у Кличко було більше 30%, будь ласка, є "Інтерсоціосистема", якої немає. Треба, щоб Турчинов мав майже 30%, знаходиться "Нове покоління", якого немає. Треба вам, щоб Катеринчук мав за 14%, - знаходиться "Український меридіан", треба, щоб Пилипишин мав 13%, - знаходиться "Форум", - розповіла І.Бекешкіна.
"При чому тут соціологія? Це питання медіа. У продажності одних, і пофігізмі інших", - обурилася вона, повідомляє Интерфакс-Украина.
Коментарі