Якщо порівнювати з попередніми кампаніями, то агітпродукція в ЗМІ вже подорожчала на 20%, повідомляє канал НТН.
Медіа-експерт Отар Довженко додає, у серпні такого телепродукту стане, щонайменше, удвічі більше, і буде коштувати він значно дорожче.
"Реклама буде більш жорсткою, і всі технічні кандидати і малоймовірні якісь кандидати на проходження у Верховну Раду витрачатися вже не будуть", - говорить Довженко.
Відповідно до прайсу одного з усеукраїнських телевізійних каналів, секунда в прайм-тайм для політиків буде коштувати майже $300 доларів. У середньому рекламний ролик триває близько 20-30 секунд, і за день їх крутять, щонайменше, близько 10-ти раз.
"Оскільки кампанія буде короткою, дуже багато уваги партії приділять саме телевізійній рекламі. І, я думаю, до половини виборчих бюджетів будуть направлятися на телевізійну рекламу. Мова йде про десятки мільйонів доларів, це може бути $30, $40, $50", - вважає представник комітету виборців Олександр Черненко, пише Українська правда.
Коментарі