четвер, 09 жовтня 2014 12:13

Партії витрачають багато коштів на телерекламу, бо це дешевше - політтехнолог

Партії витрачають багато коштів на телерекламу, бо це дешевше - політтехнолог
Фото: politdengi.com.ua

 

Телереклама залишається єдиним ефективним способом впливу на виборців. Так Gazeta.ua політтехнолог Денис Богуш прокоментував дослідження про те, що "Народний фронт" витратив найбільше грошей на телевізійну агітацію.

"Люди дуже багато часу проводять біля телевізора. Якщо запитати, де вони беруть інформацію, то 80-90 відсотків скажуть, що з телеканалів. На другому місці - інтернет та спілкування зі знайомими. Вже потім - друкована преса. В той же час, телереклама є найбільш дешевою. Бо якби треба було приїхати в кожен населений пункт, пройти "від дверей до дверей", це коштувало б набагато дорожче. Тому партії використовують традиційні інструменти", - наголосив експерт.

За його словами, партії витрачають чималі гроші на рекламні борди. "У Києві та навколо нього лише оренда площі на місяць - 3-4 тисячі гривень. Якщо помножити цю цифру на ту величезну кількість бордів, які зараз є, то одразу буде зрозуміло, яка ціна питання. Їх наявність визначається тим, скільки розмістив конкурент. Якщо він повісив 100, то в тебе має бути хоча б на два більше. На початку кампанії у Порошенка було небагато такої реклами. Але коли побачили, в якій кількості розвісили "Народний фронт" та "Батьківщина", вирівняли позиції", - зазначив Богуш.

"Якщо дивитися з позиції того, навіщо витрачати такі кошти на рекламу, то тоді навіщо взагалі вибори проводити? На них же теж треба гроші. Це політичне питання. Але коли Яценюк не погодився йти разом із Порошенком, вийшло, їм треба витратити вдвічі більше на рекламу, аніж на АТО. Що виглядає не дуже гарно. Всі роблять політичну рекламу згідно напрацьованих правил. Зараз бачимо стільки агітації "Народного фронту", бо вони на межі проходження до парламенту. Теоретично долають п'ятивідсотковий бар'єр. Але поки це не факт", - зауважив політтехнолог.

Зараз ви читаєте новину «Партії витрачають багато коштів на телерекламу, бо це дешевше - політтехнолог». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі