Так, у документі наголошується, що перевізники різних форм власності, які працюють у міській маршрутній мережі, зобов"язані "на автобусних маршрутах, які працюють у режимі маршрутного таксі, здійснювати висадку/посадку пасажирів на вимогу пасажирів тільки на зупинках громадського транспорту, які визначені Замовником перевезень (ГУ транспорту), згідно зі встановленими дорожніми знаками і спеціальною дорожньою розміткою, що визначає допустиму кількість транспортних засобів, які можуть знаходитися у межах зупинки в очікуванні посадки/висадки пасажирів і облаштовані відповідно до вимог".
Водіям транспортних засобів, які працюють на громадських перевезеннях у столиці депутати заборонили: розмовляти під час руху з пасажирами; розмовляти по стільниковому телефону; палити, вживати їду і пити; видавати квитки пасажирам і розраховуватися.
Відповідно до затверджених Умов, транспортні засоби, які претендент планує залучити до перевезень у Києві, повинні мати не менше 21 місця для сидіння, кількість дверей входу/виходу – не менше двох і обладнані пристроями автоматичного відкриття з екологічними нормами двигунів, не нижче за "Євро-2". Водії, які залучаються до перевезення пасажирів, повинні мати водійське посвідчення з відкритою категорією "Д" і бути застрахованими відповідно до чинного законодавства.
У центральній частині міста перевезення мають здійснюватися автобусами великої і надвеликої місткості, які працюють у звичайному режимі руху, виготовленими за новітніми технологіями, з низьким рівнем підлоги, пристосованими для перевезення інвалідів у колясках, а також обладнаними двигунами не нижче зарівень "Євро-2", повідомляє УНІАН.
Коментарі