субота, 12 грудня 2015 09:05
Ольга Швед
Ольга Швед
Ольга Швед

Поганий сервіс

Треба відправити багатодітній знайомій у село дитячі речі. Лишаю доньку на чоловіка і йду до найближчого відділення Укрпошти. Маю вкластися в 2 години. Саме через стільки часу маленька Олександра захоче їсти й почне плакати.

У відділенні – черга: пенсіонери оплачують комунальні послуги. Літня працівниця набирає літери на клавіатурі вказівним пальцем.

– Чорт ногу зламає в цій новій системі, – скаржиться.

Пенсіонери терпляче чекають: їм нікуди поспішати. Лише я зиркаю на годинник на стіні. За півгодини черга доходить до мене.

– Бандероль не відправлю. Закінчилися коробки, – каже жінка у віконечку. – Пошукайте по магазинах.

Подумки лаюся і біжу в сусідній магазин. Коробок там немає. Лише в третьому закладі продавці зі смітника виймають велику упаковку від прального порошку.

На пошті знову черга. Мене не пропускають – мушу чекати.

– Бандероль не відправлю, – каже працівниця. – У нас не дозволено коробки з рекламою й надписами.

Я скандалю. Коробку десь знаходять. Оплачую вартість доставки.

– Ви мене так дістали, що я забула перевірити, що туди поклали, – говорить працівниця. – Ну, добре, відправлю так. Щоб не казали, що сервіс поганий.

Зараз ви читаєте новину «Поганий сервіс». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі