"Укрзалізниця" оперативно відреагувала на невиїзд "Українського експреса" з Харкова. Графік руху експресів уже поновлено.
Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".
Нагадаємо, сьогодні, 2 червня, через технічні неполадки замість електропоїзда "Український експрес" виробництва HYUNDAI ROTEM у рейс за маршрутом Харків-Київ відправився підмінний склад Південної залізниці.
"Незважаючи на форс-мажорні обставини, залізничники відреагували оперативно і чітко: сформований з електровоза ЧС-7 і нових вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу потяг №161 відправився з Харкова, згідно з графіком, о 6-50", - йдеться в повідомленні відомства.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий електропотяг Hyundai вже зламався і не вийшов із Харкова до Києва
Там також зазначають, що пасажирам принесені вибачення за доставлені незручності під час перевезення. А вже на шляху прямування поїзна бригада, стюарди через засоби гучномовного зв'язку передали всі необхідні роз'яснення по порядку повернення різниці вартості проїзду. Аналогічні оголошення для пасажирів прозвучали і на Центральному київському вокзалі. Пасажири доставлені до Києва підмінним складом з невеликим запізненням через необхідність зміни локомотива.
"Для зручності пасажирів і щоб уникнути черг по прибуттю рейсу №161 з Харкова всі 52 каси Центрального залізничного вокзалу Києва відкриті на перерахунок і повернення коштів пасажирам", - зауважили в "Укрзалізниці".
У відомстві також повідомили, що для перерахунку вартості квитка і повернення різниці вартості проїзду пасажири цього рейсу можуть звернутися на станціях Харків, Полтава, Київ.
Уже сьогодні, 2 червня, о 18:15, із Києва до Харкова в рейс відправиться "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem.
Коментарі
6