9 квітня у Кобеляцькому району на Полтавщині відкрили для руху частину траси Н-31 Дніпро — Решетилівка, яка має 28 років гарантії. Це перша подібна дорога в Україні. Її роблять із цементобетону.
У Службі автомобільних доріг Полтавської області розповіли про параметри і технологію бетонної траси.
Готовий відрізок має протяжність 1,7 км. Загальна довжина траси — 80 км. Має 4 смуги, ширину — 27 м. Працюють 3 підрядники — турецька фірма "Онур" та українські "Альтком" і "Роздорстрой".
"Товщина всього дорожнього одягу становить майже 1,5 метра. Із них 70 см — укріплений і стабілізований ґрунт. Далі йдуть 3 шари цементобетону. Перший — цементоґрунт на 30 сантиметрів. Другий — пісний бетон — 18 сантиметрів. Третій має 26 сантиметрів, це важкий бетон із армувальними елементами", — розповіла Юлія Іващенко, прес-секретар Служби автомобільних доріг Полтавської області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відкрили першу трасу в Україні, яка має 28 років гарантії
"Компанія "Онур" запевняє, що протягом 28 років на бетонній трасі не буде ямковості. Гарантійні терміни прописані договором. Підрядник досвідчений, будували дороги за кордоном. 2012-го робили ділянку біля Хоролу та Абазівки на Полтавщині. Там зараз зразкові дороги", — додала Іващенко.
На дорозі Н-31 обладнають 2 вагові майданчики. У Решетилівці збудують розв'язку на 2 рівнях із виходом на трасу Київ - Харків.
Фінансує дорогу держава. 2017-го на об'єкт виділили майже 10 млрд грн. Завершать будівництво не раніше 2021-го.
Почали ремонтувати автошлях до Києва — дорогу М-01. Ділянка пролягає від столиці до транспортного вузла Кіпті, містить об'їзну дорогу через місто Бровари. Проект реалізовуватимуть протягом 2 років. Протяжність дороги, де робитимуть ремонт, — 80 км, із яких – 43 км у Київській області, 37 км – у Чернігівській.
Коментарі