вівторок, 01 серпня 2006 13:47

"Превед" почав приносити гроші

Інтернет-сленг став комерційно привабливим для інтернет-реклами. У контекстній рекламі на Яндексі за запитом "превед" видаються оголошення відразу 3-х інтернет-магазинів. "Магазінчиг у Медведа" пропонує "подарочгі для красавчегов": футболки і бейсболки із зображенням медведа.

Наступне рекламне оголошення пропонує кросавчегам докомплектуватися трусами з медведом або ще однією футболкою, що продаються в розділі "Адскіє майкі" інтернет-магазина.

За пошуковому запиту "превед" Яндекс видає 1,997 млн веб-сторінок, Rambler - 2,004 мільйона документів, Google - 2,230 млн. За даними Яндекса, на "превед" у липні припало в середньому 30481 пошукових запитів, причому пік популярності припав на 3 липня, за 3 дні до інтернет-конференції з Володимиром Путіном - 88455 пошуковий запит за добу. Докладнішу статистику популярності "преведа" можна знайти на сайті "Преведа".

Третє рекламне оголошення веде на сайт магазина, торгуючого замкнутими в мікрохвильовій печі ведмедями, ведмедями-термінаторами та просто "непристойними ведмедями", повідомляє Обозреватель.

Зараз ви читаєте новину «"Превед" почав приносити гроші». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі