Тоді напередодні заходу з різкою критикою на адресу Росії виступив віце-президент США Дік Чейні. Він звинуватив російську владу в масовому згортанні демократичних свобод. Сенатор США від Арізони Джон Маккейн - майбутній кандидат в президенти країни від Республіканської партії - звернувся до членів "вісімки" із закликом бойкотувати саміт у зв"язку з авторитарними тенденціями в Росії. Одночасно "Газпром" в січні 2006 року припинив постачання газу на Україну через ціновий конфлікт, що підірвало прагнення Росії зробити енергетичну безпеку пріоритетною темою під час саміту.
Слід було поліпшити образ Росії
У відповідь російська влада уклала контракт з впливовою американською PR-компанією Ketchum, вартість якого оцінюється в два мільйони доларів. Піарникам належало поліпшити образ Росії під час майбутнього саміту.
Джерела The New Times стверджують, що замовник залишився задоволений і співпраця продовжилася. За даними американського центру PR Watch, саме Ketchum домігся того, щоб в 2007 році авторитетний американський журнал Time назвав людиною року Володимира Путіна.
Раніше іноземні ЗМІ відзначали, що перед Ketchum стояло безпрецедентне завдання: домогтися визнання діяльності Росії в G8 на тлі підозр, що посилилися в світі з приводу стану російської демократії за Володимира Путіна, та її планів з використання своєї нафтогазової потужності.
За матеріалами Regnum, Topnews
Коментарі