пʼятниця, 21 серпня 2009 12:14

Хакери викрали банківські дані клієнтів елітного готелю

Хакери викрали банківські дані клієнтів елітного готелю

Відома мережа готелів і курортів Radisson розповсюдила відкритий лист, в якому повідомила про злам комп"ютерних систем деяких своїх готелів. Адресоване клінтам звернення за підписом виконавчого директора Фредріка Кораллуса (Fredrik Korallus) розмістили на офіційному сайті компанії.

У період з листопада 2008 по травень 2009 року хакери зуміли отримати доступ до комп"ютерних мереж деяких готелів Radisson і викрасти банківські ідентифікаційні дані постояльців. Викрали номери і терміни дії кредитних і дебетових карт, а також імена їхніх власників. Серед вкрадених даних не було номерів соціального страхування, стверджує компанія.

Radisson запевняє своїх клієнтів, що дані вкрадені з обмеженого числа готелів у США і Канаді. Втім, компанія також визнає, що зараз їй невідоме точне число готелів, що торкнулися інцидентом, а також кількість постояльців, чиї дані були викрадені.

Сама Radisson дізналася про той, що трапився від платіжних систем і процесингових центрів. Компанія пропонує своїм клієнтам уважно стежити за станом банківських рахунків, а у разі виявлення підозрілих транзакцій звертатися в компетентні органи.

Мережа готелів Radisson, що включає більше чотирьохсот готелів в 68 країнах світу, належить групі компаній Carlson Hotels Worldwide, що володіє також готельними мережами Regent, Park Plaza і Park Inn.

Lenta.ru

Зараз ви читаєте новину «Хакери викрали банківські дані клієнтів елітного готелю». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі