середа, 11 вересня 2013 19:03

Головний режисер Оперного розповів, чому Абдулліна більше не буде солісткою театру

Головний режисер Оперного розповів, чому Абдулліна більше не буде солісткою театру
Фото: ipress.ua

Солістка Національної опери Катерина Абдулліна , відразу стала відомою всій країні завдяки скандальному і обурливому коментарю у Facebook (про те , що учні українських шкіл для неї - " бидло" ), за твердженням керівництва театру , продовжує свою суперечливу творчість у соціальних мережах.

Як стало відомо , чергове її одкровення , зафіксоване керівництвом Нацопери , стосувалося безпосередньо цього ж керівництва - з переходом на особистості і непорядними натяками . Нібито один з керівників Національного театру " пропонував їй руку і серце, але отримав відмову", і зважаючи на це співачку супроводжують "проблеми" в театрі.

"Я з сумом прийняв інформацію про чергові моторошні коментарі співачки, з ще більшим сумом - зміщення акцентів навколо того , що коїться в останній час. Адже йдеться не тільки про мову спілкування, а й принизливе ставлення до мільйонів українських людей , - повідомив головний режисер театру Анатолій Солов'яненко.

Директор театру Петро Чуприна у свою чергу підкреслює , що колектив Національної опери - інтернаціональний , артисти спілкуються різними мовами , включаючи японську , ніколи раніше в колективі не виникало навіть подібних скандалів на міжнаціональному грунті . У той же час , керівництво театру вважає , що співачка увійшла в азарт і найближчим часом має намір створювати " інформприводи", до тих пір , поки їй буде надаватися величезна медійна підтримка , якій можуть позаздрити навіть зірки шоу- бізнесу ".

Чергова напруга в театрі недавно виникла навколо претензій керівництва театру до вокальної формиспівачки Катерини Абдулліної. І ось що з цього приводу заявив Солов'яненко: " Як головний режисер театру , я не бачу можливості подальшого виконання Абдулліною провідних партій у виставах театру. Зважаючи на наступні причини. Перша: її незадовільна вокальна форма. Друга. Відмова колег брати участь з співачкою в одних виставах. І третя ( причина). Можлива непередбачувана і агресивна реакція на її появу з боку глядацької аудиторії , що може поставити під загрозу той чи інший спектакль".

"Було б природно , якби людина, яка має честь , гордість і власну позицію , після всього , що сталося , подала заяву про звільнення. Але наша солістка цього не робить. Чому ? Відповідь проста. Жоден серйозний театр в такій вокальній формі не візьме її на постійну роботу. Нехай прослуховується у Віденській опері , в Ла Скала або у Варшавському театрі - ми всі оцінимо ці результати. Певні надії на поліпшення її вокальної форми покладалися на приватні стажування Катерини в Італії , на які вона неодноразово виїжджала протягом останніх років. Однак кілька виступів в торішніх виставах нашого театру свідчили про марність надій , про що я неодноразово говорив їй особисто . Професійна форма творчих працівників театру , а в зв'язку з цим і можливість їх участі в тих чи інших партіях ( ролях ) протягом сезону планувалася обговорюватися під час наради головних спеціалістів театру. Це традиційно відбувається в перші дні нового театрального сезону. Припускаю, що і це могло стати однією з причин для подібної піар- кампанії солістки ", - сказав головний режисер Національної опери.

Зараз ви читаєте новину «Головний режисер Оперного розповів, чому Абдулліна більше не буде солісткою театру». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

182

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі