четвер, 20 вересня 2012 17:20

Головний пріоритет роботи ДПС – покращення рівня обслуговування платників податків

В Державній податковій інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС 18 вересня 2012 року відкрито Центр обслуговування платників податків. Відкриття таких центрів відбувається по всій Україні, що  є яскравим прикладом курсу державної податкової служби на створення платникам податків комфортних умов для ведення бізнесу, ставлення до платника як до рівноправного партнера, сприяння поліпшенню інвестиційного клімату в Україні.

Відкриття центру відбулося за участю заступника голови Державної податкової служби у м. Києві Онищенко Олени Вікторівни першого заступника  голови Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації Патрушева Владислава Юрійовича,   начальника ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС Маковецького Михайла Миколайовича.

Присутні на заході ознайомилися з порядком роботи центру, повним спектром послуг, що надаються. Заступник голови ДПС у м. Києві Онищенко Олена Вікторівна наголосила, що центри обслуговування платників податків відкриваються в рамках модернізації та реформування ДПС України з метою наближення якості надання послуг платникам податків до рівня світових стандартів, що у свою чергу підвищить рівень довіри  до податкових органів та усвідомлення соціальної значущості добровільної сплати податків.

Відкритий в ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС Центр обслуговування платників податків має три зали:  видачі довідок та дозвільних документів;  приймання податкової звітності та вхідної кореспонденції;  обслуговування платників податків (консультації).

Основні завдання, які виконує центр, - це  створення для платників податків комфортних умов з метою забезпечення повної та своєчасної сплати податків і зборів, якісне надання адміністративних послуг, удосконалення процесу приймання податкової звітності, забезпечення доступу до інформації.

Для платників податків в центрі здійснюється весь  комплекс податкових послуг, а саме: приймання звітних та інших документів; взяття на податковий облік;  оформлення та видача патентів, свідоцтв про перехід на спеціальні режими оподаткування, карток платника податків, довідок та інших документів, за якими платники звертаються до ДПІ; реєстрація розрахункових книжок та книг обліку; взяття на облік реєстраторів розрахункових операцій; надання консультативної допомоги платникам податків; надання безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді тощо.

У центрі оформлено інформаційні та тематичні стенди зі зразками заповнення заяв, декларацій, податкової звітності, інформацією щодо єдиного податку, змінами в оподаткуванні, з порядком звернень до органів ДПС та з іншою корисною інформацією. Також на стендах розміщено телефони "Пульсу податкової", Інформаційно – довідкового департаменту ДПС України. Для зручності відвідувачів  встановлено столи для заповнення звітності, обладнано місця для очікування, забезпечено доступ до мережі Інтернет. У Центрі діє зона Wi-Fi, на плазмових екранах транслюються відео сюжети з податкової тематики.  Крім того, працює центр сертифікації ключів електронного цифрового підпису.

Відкриття сервісних центрів стало дієвим підтвердженням нових починань Державної податкової служби України, переходу на новий рівень партнерських відносин з бізнесом, перетворення податкової з фіскального органу на сервісну службу, створення комфортних умов для кожного сумлінного платника податків.

ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС

Зараз ви читаєте новину «Головний пріоритет роботи ДПС – покращення рівня обслуговування платників податків». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі