четвер, 28 лютого 2019 16:41

Експерт розповів, чому "Укрзалізниця" може частково припинити роботу

Експерт розповів, чому "Укрзалізниця" може частково припинити роботу
Регіональним підрозділам доручено максимально скоротити парк тепловозів, задіяних в маневровій роботі і оптимізувати пропуск вантажних поїздів по електрифікованих ділянках. Фото: Економічна Правда

Запасу дизельного палива лишилось на один день, а за правилами його має вистачати щонайменше на місяць.

Говорить в коментарі для Gazeta.ua директор програми "Інфраструктура майбутнього" Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер

"Схожа ситуація з паливом у "Укрзалізниці" була у 2015 році. Вона склалась через те, що не могли провести якісні тендери на закупівлю. Постачальники палива блокували їх через Антимонопольний комітет. Тоді і зараз є ризик зупинки роботи. Магістральні шляхи електрифіковані в більшості своїй. Там ходять електролокомотиви. Але підвізні шляхи, що локально діють у місті чи області, обслуговуються локомотивами на дизельному паливі", - пояснює він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зняли з поїзда - провідницю звільнили за відмову спілкуватися українською

Гроші на закупку палива "Укрзалізниця" має, вважає експерт.

"Тож скоріше за все проблема з постачання та сама. "Укрзалізниця" не може напряму закупити паливо. Для таких масштабних закупівель треба провести тендер. Найчастіше глибинна причина таких проблем - корупція. "Укрзалізниця" може вирішити закупити паливо без тендеру, щоб не зупиняти свою роботу, але це дуже малоймовірний сценарій. Вони можуть отримати звинувачення в корупції від СБУ", - додає Володимир Шульмейстер.

"Укрзалізниця" ввела обмеження на використання дизельного палива у зв'язку з припиненням поставок та критично низькими запасами.

Зараз ви читаєте новину «Експерт розповів, чому "Укрзалізниця" може частково припинити роботу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі