Громадська організація "Агенти змін" незабаром презентує оновлену систему для рекламних екранів у вагонах метро.
Про це повідомив представник ГО "Агенти змін" Юрій Грановський, передає "Укрінформ"
"Всередині вагонів розміщені рекламні екрани, вони використовувалися досить безплідно, а зараз там зробили певно інформаційну систему, яка показує список станцій і час на поїздку. Цей проект розвивається, і скоро ми побачимо повноцінніше застосування. Відгуки позитивні, але людям не вистачає годинника, оскільки у натовпі незручно діставати телефон", - розповів Грановський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проїзд у столичному метрополітені можна буде сплачувати онлайн
За його словами, намагаючись запровадити це рішення, команда стикнулися із технологічними обмеженнями, оскільки інформація на екранах - це набір відеороликів, і інтегрувати годинник у систему виявилося непросто.
Інший довготривалий проект, над яким "Агенти змін" працюють вже понад двох років, це навігація у метро - система покажчиків, які допомагають орієнтуватися.
До кінця 2019 року на Виноградарі планують відкрити дві станції метро.
Коментарі