четвер, 08 березня 2018 19:15

"При +30°C нормальна дорога руйнуватися не буде" - експерт

Дороги в Києві, як і по всій Україні, роблять із гарантією на 5 років. Через кілька місяців після початку експлуатації на дорозі з'являються ямки, тріщини, "хвилі". Щорічно виділяються величезні суми коштів на ремонт дорожнього покриття, однак якість його не покращується.

"Будівництво і ремонт доріг у Києві роблять з урахуванням навантаження на ці дороги. Влітку, коли температура повітря сягає 30°С, все одно, яка б не була дорога, вантажівка буде її руйнувати", - заявив Сергій Головченко, заступник гендиректора КК "Київавтодор", повідомляє Styler.

"При +30°С нормальна дорога руйнуватись не буде. Це нормальна температура влітку для нашої країни", - коментує думку чиновника інженер-технолог Ярослава Осадчук.

Автор: Віталій Носач
  Тріщини і ямки на асфальті - ознаки просідання грунту
Тріщини і ямки на асфальті - ознаки просідання грунту

Кияни помітили, що за останні роки в місті дійсно проклали більше доріг, ніж це було раніше. Однак нові дороги не тільки швидко псуються, вони й укладаються не завжди правильно. КМДА заявляє, що дороги, які кладуть в Києві мають гарантію на щонайменше 5 років.

"Перевірити, чи справді нові дороги в Києві мають 5-річну гарантію, ми зможемо лише за п'ять років. Нам повідомляють, що в Києві проходить капітальний ремонт, а врешті бачимо зовсім інший результат", - говорить інженер.

Автор: Віталій Носач
  Тріщини і ямки на асфальті - ознаки просідання грунту
Тріщини і ямки на асфальті - ознаки просідання грунту

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шляхопровід закриють на ремонт

Представники "Київавтодору" заявляють, що розпочали поточний середній ремонт дорожнього покриття, замість ямкового. Проте інженер підкреслює, що це той самий "ямковий" ремонт. Зміна назви ремонту не змінить його якості. На запитання про те, як звичайним українцям відрізнити капітальний ремонт від реконструкції, спеціаліст заявляє:

"Людина платить податок. Це і є її внесок. Вважаю, що кожен має займатись своєю справою, і розбиратись у якості доріг - це не задача усіх киян, які по цих дорогах щодня їздять чи ходять, а задача органів, які відповідальні за прокладання та утримання цих доріг".

Автор: Ярослава Осадчук
  Приклад порушення ремонту доріг у Києві
Приклад порушення ремонту доріг у Києві

"При капітальному ремонті замінюють елементи конструкцій на більш надійні та довговічні. А реконструкція дороги - це повний комплекс будівельних робіт на вже існуючій дорозі, щоб підвищити її транспортно-експлуатаційні показники. Гарантія такій ділянці - максимум два місяці, після чого все повернеться до попереднього стану".

Інженер говорить, що в Україні немає проблем із матеріалами для ремонту доріг. Проблема лише у виконанні. Одними з кращих за якістю доріг вважають автошляхи в ОАЕ. Влітку температура повітря може підніматись вище +40 градусів, однак це не ніяк впливає на самі дороги.

Автор: Віталій Носач
  У столиці якість доріг вважають поганою
У столиці якість доріг вважають поганою

Осадчук зазначає, що коштів на укладання доріг можна витратити значно менше.

"Жодна поважаюча себе організація не буде ризикувати своєю репутацією заради того, щоб здешевити роботи, замінити запроектований якісний компонент на дешевенький аналог і зробити "аби як". І результат не забариться! Алгоритм дії має бути таким: попередній аналіз стану дороги, залучення кваліфікованих спеціалістів на усіх етапах робіт, якісні матеріали та ресурси, дотримання технологій, контроль якості на всіх етапах робіт. І, звісно, прозорість при виділенні коштів на ремонт доріг".

Прем'єр міністр України Володимир Гройсман обіцяє зробити якісні дороги до 2023 року. Крім того, Володир Гройсман звітував, що в 2016 році було побудовано і відремонтовано 928 км доріг, у 2017 році вдвічі більше - 2177 км.

Зараз ви читаєте новину «"При +30°C нормальна дорога руйнуватися не буде" - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі