Зранку кияни продовжили нести пасхальні кошики на освячення в храми. Православні Київського патріархату святкували Великдень у Володимирському соборі. Вночі тут на богослужінні молились Петро Порошенко разом із сім'єю. Також віце-прем'єр-міністр України В'ячеслав Кириленко, міністр культури України Євген Нищук та міністр аграрної політики та продовольства України Тарас Кутовий.
Навколо храму зібралось близько 200 осіб. Люди вишукуються у шеренгу та чекають на освячення. За парканом жінка торгує лампадками від 10 до 25 грн, залежно від розміру. Надворі вітряно, тому більшість прихожан купують, не торгуючись.
"То занадто дорого. Я біля дому таку саму на 10 гривень дешевше купила", - говорить киянка Олеся Шинкаренко.
Деркач Семен Семенович та Олександра Феодосіївна до свого кошика поклали ковбасу, сало, пиріжки з м'ясом та сиром і власно спечену паску.
"Паски сама печу за рецептом бабусі паски пекла - мука, яйця, цукор, масло, і сметанку найсвіжішу, краще домашню. Пасочки виходять дуже смачні. Щороку приходимо у Володимирський собор. Потім вдома розговляємося. Діти приїжджають", - розповіла Олександра Феодосіївна.
Кошик Юлії Гулько прикритий розшитою бісером хустиною. На ній зображена паска на столі.
"Сама вишивала. Це мій талісман, – сказала вона.
Біля Юлії кошики прикрашені квітами, стрічками й намистом. Корзина сім'ї Лошинських оздоблена соняшниками. У ній паска, навколо викладені яйця.
"Паску купили в супермаркеті за 18 гривень. Приїхала дочка з Франції. Паски завжди освячуємо у Володимирському соборі. Тут завжди піднесена атмосфера", - розповіла Тетяна Лошинська.
Антоніна Павлюк оздобила паску цукровою мастикою з харчовими барвниками.
"Паски печу за маминим рецептом. Начинку кожен рік різну добавляю. Цьогорічна - цукати і шоколад. У деяких ром. Святимо паски кожен рік усією родиною. Найчастіше у Володимирському соборі або у Феофанії", - сказала вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Натуральні замінники магазинних фарб для яєць
Сьогодні тривають богослужіння в усіх православних і греко-католицьких храмах світу на честь Воскресіння Христового.
Коментарі