У Києві бариста мережі кав'ярень Aroma Kava Євген відмовився обслуговувати групу клієнтів-іноземців українською мовою.
Про це написав музикант Євген Висоцький в Facebook.
Іноземні клієнти старалися зробити замовлення саме українською мовою. У відповідь бариста обслуговував російською.
"Клієнти робили замовлення саме українською, робили це напрочуд старанно. Але почувши відповідь російською, зніяковіли. Їм на допомогу прийшла їхня перекладачка, вона обурено запитала в бармена, мовляв, невже має перекладати своїм підопічним із російської на українську?" – написав Висоцький.
Коли один із клієнтів запитав у бариста вже англійською, чому той не обслуговує державною мовою, почув таке: "Потому что я не патриот. Не собираюсь говорить на неудобном мне языке".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Там нє напісана, чьо я далжна гаваріть на украінскам!" - продавчиня супермаркету відмовилася обслуговувати клієнтів українською
"Це був мій другий візит у цей заклад (як і в мережу загалом), і відтепер він уже останній. Ще під час першого візиту я відчув на собі демонстративне ігнорування персоналом української мови в обслуговуванні клієнтів. Про замовчуване "Добрий день" я вже і не говорю", – додав Висоцький.
Музикант написав скаргу в мережу кав'ярень, зв'язався з клієнтською підтримкою.
"На тому кінці дроту мені повідомили, що це вже не перший випадок, запевнили, що за хамство ця особа буде покарана: "Мы не можем его заставить быть патриотом и говорить по-укрАински", "Мы не можем его научить укрАинскому", – розповів він.
20 квітня депутати Київради прийняли рішення про запровадження української мови у сфері послуг "Про подолання наслідків совєцької окупації в мовній царині".
Коментарі
4