Восени, на показі літніх колекцій у столичному "Альта Центрі", київська дизайнерка Вікторія Гресь, 42 роки, та грузинський модельєр Автанділ Цквітінідзе, 33 роки, презентували мереживні жабо ручної роботи.
— Блузи з жабо з"явилися у продажу ще торік, — каже Ірина Брехун, 26 років, продавець столичного ТЦ "Квадрат", що на Лук"янівці. — Дівчата іноді купують такі. Хоча молодші за віком сміються, що жабо можна знайти в бабусиній скрині. Як на мене, — каже жінка, — сукні і блузи з жабо не одягнеш на кожен день — це більше вечірній наряд.
У колекціях західних дизайнерів жабо використовували як прикрасу для літнього одягу.
З ХVIII століття жабо у сучасну моду повернув німецький дизайнер Карл Лаґерфельд. Він перший почав використовувати рюші. Американка Анна Сью у своїй колекції поєднала жабо з чорним вельветовим піджаком та леґінсами. Британець Александр МакКвін обробляв блузи на грудях не мереживом, а "гострою", накрохмаленою тканиною.
Йоко Ямамото з Японії пропонує жабо у вигляді коміра з бантом і трикотажною драпіровкою. Жабо можна носити навіть із повсякденним і спортивним одягом, вважає японець. Наприклад, із широкими брюками.
У колекції американки Діани фон Фюрстенберґ переважають матерії холодних відтінків з металевим відливом. Тканина обов"язково має бути блискучою. У такій комбінації жабо виглядає надзвичайно гарно.
Коментарі