Торік українці придбали майже вдвічі більше ноутбуків, ніж 2006-го. Найчастіше вибирали техніку південнокорейської компанії "Ейсер". Упродовж кількох років лідирувала фірма "Асус". Тепер вона посіла друге місце. Потім за популярністю ідуть "Самсунґ", "Тошиба" і "Делл". Так стверджують аналітики холдингу "Юнітрейд Ґруп", до якого входять мережі "Юнітрейд", "City.com", "Мелофон", "СамоБит".
— Торік зріс попит на лептопи за ціною до 800 доларів, — каже керівник департаменту маркетингових досліджень холдингу "Юнітрейд Ґруп" Сергій Дорофєєв, 32 роки. — 59 покупців зі ста обрали саме такі. Трохи більше порівняно з минулим роком купували дорогі ноутбуки. Ми робимо висновок, що люди звертають увагу на функціональність, а не лише на ціну.
Коментарі