16-річний син Мадонни Рокко Річі став одним з героїв рекламної кампанії колаборації Alexander Wang х Adidas Originals. Колекція складається з 84 речей в стилі унісекс. Основна ідея - зруйнувати межі між високою модою та вуличним стилем та змінити загальноприйняті ролі.
Хлопець приміряв довге пальто з тонкої плащівки, що вкрите дрібними брендовими написами. Акцентом стали кеди з бордового оксамиту. Також продемонстрував спортивний образ створений на манер вуличної моди — штани у поєднанні з напівкласичним джемпером та кеди.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 18-річна донька Барака Обами демонструє модний вуличний стиль
Варто зазначити, що участь зіркових дітей у брендових фотосесіях стала своєрідним модним віянням. Такий досвід вже є в доньки Сінді Кроуфорд, Джуда Лоу, Джонні Деппа, Вікторії Бекхем, Сільвестра Сталлоне.
Раніше Рокко, зізнався, що він "дуже радий" тому, що більше не живе з матір'ю Мадонною. Відомий своїм складним характером та наркотичним минулим.
Коментарі