середа, 14 жовтня 2020 18:25

Методика маркетингу Сурена Балаяна "Магніт успіху": від клієнтів не буде відбою
Позиція

Автор: Фото з особистого архіва Сурена Балаяна
  Сурен Балаян
Сурен Балаян

Сурен Балаян - людина, яка винайшла власну методику в маркетингу! Він належить до тих небагатьох фахівців, які однаково добре вміють створювати математичні моделі та генерувати креативні ідеї. Сьогодні у нього немає потреби шукати клієнтів - у цього видатного маркетолога їх безліч. Сурен, як досвідчений фахівець у сфері маркетингу, до того ж із профільною вищою освітою, сьогодні вважається одним із найбільш затребуваних спеціалістів. Він став лідером, тому що знає про маркетинг усе і навіть більше. Чому більше? Тому що академічних знань недостатньо, тут обов'язково потрібне вроджене чуття. І цим талановитий спеціаліст володіє сповна!

Як Балаян став провідним експертом з новаторських підходів у маркетингу

Ця історія почалася досить прозаїчно. Сурен, ще будучи зовсім юним, на початку своєї кар'єри усвідомив одну просту, але досить неприємну істину: класичні маркетингові стратегії працюють, м'яко кажучи, не зовсім ефективно. Ні, Сурен не був проти класики як такої, але він відчував, що тут явно бракує змін. Ринок розвивається, зростає, живе - час змінювати й підходи. У результаті видатний маркетолог знайшов цей недостаючий елемент - магнетизм. Так народилася авторська методика Балаяна "Магніт успіху".

Відчувати ринок і те, що потрібно людям у даний момент - це суперздатність цього видатного експерта. Як це часто буває у великих історіях, ідея методики прийшла до Сурена несподівано, коли він намагався покращити результати чергової рекламної кампанії. В якийсь момент, спостерігаючи за тим, як покупці зі скучними обличчями розглядають вітрини, Сурен зрозумів: людям потрібен не просто товар, їх потрібно заманювати і приваблювати!

Сурен вирішив, що досить вже наздоганяти покупців із рекламними листівками та спам-розсилками, потрібно робити все інакше. Він почав глибше аналізувати ринок і поведінку споживачів. Звісно, одних лише цифр і графіків було недостатньо, тож Сурен почав грати по-великому. Він почав створювати персоналізовані маркетингові кампанії.

Результат не змусив себе довго чекати! Вже через перший місяць впровадження методики у роботу зі своїми замовниками, Сурену вдалося зробити неможливе. Продажі спочатку зросли на 20%, а згодом - на всі 60%!

Як працює методика "Магніт успіху"

Суть методики "Магніт успіху" революційна і докорінно змінює звичні стратегії діалогу між компанією і клієнтом. Завдяки цьому вдається досягти глибшого аналізу ринку, точнішого таргетування реклами, а також персоналізованого підходу до кожного клієнта.

Це, своєю чергою, приносить зростання кількості клієнтів і, що важливо, оптимізацію витрат на рекламу та маркетинг.

XADO Chemical Group

2019 рік став часом змін у житті Сурена Балаяна. Він отримав посаду старшого консультанта з маркетингу в одній із топових компаній XADO Chemical Group (заснована в 1991 році). Підприємство експортує свою продукцію більш ніж у 80 країн світу і має міжнародну репутацію легендарного бренду.

Тут Сурен з тим самим дотепом вирішив застосувати свої методи, довівши, що навіть у виробництві автомобільних олив можна знайти місце для маркетингового таланту. Він почав оптимізувати цифрові канали, створюючи навколо продукції XADO ореол бажаної рідкості. Його стиль настільки припав до душі керівництву, що Сурену швидко довірили нові напрямки просування. Наприклад, під його керівництвом компанія запустила нові масляні бренди, серед яких XADO Black Edition, Verylube і XADO Atomic.

Сурен став незамінним співробітником високої компетенції. Він займався організацією заходів, виставок, тренінгів для співробітників, допомагаючи їм іти в ногу з часом. Юлія Боровкова, генеральний директор XADO Chemical Group, поділилася враженнями від роботи: "Дивовижно було спостерігати, як Сурен вправляється з усіма справами. Він ніколи не покладається на здогадки, все завжди перевіряє. Він так ретельно вивчає ринок і поведінку споживачів, що здається, ніби читає їхні думки. Ми - бренд-лідер і звикли працювати з найкращими. Ми щасливі, що цей фахівець у нашій команді."

Власний бізнес

Паралельно з веденням сторонніх проєктів, Сурен активно просуває свої бізнеси. Нещодавно він відкрив власний ресторан. Заклад уже став однією з найпопулярніших точок не лише у його рідному місті, а й у всій країні!

У чому секрет? Сурен знає, що потрібно покупцям: увага, індивідуальність і, звісно, той самий "магніт", який змусить їх знову і знову повертатися до улюбленого місця. Його методика - це не просто цифри й показники, це свого роду мистецтво.

Зараз ви читаєте новину «Методика маркетингу Сурена Балаяна "Магніт успіху": від клієнтів не буде відбою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі