субота, 17 серпня 2013 13:05

Запровадження спецмита на іномарки гучно провалилось - ЗМІ

Запровадження спецмита на іномарки гучно провалилось - ЗМІ

Спецмито на ввезення іномарок в Україну не дало позитивного ефекту для вітчизняних виробників. Про це заявив директор аналітичної групи Da Vinci AG Анатолій Баронін.

"За підсумками першого півріччя 2013 року, динаміка продажів нових автомобілів виявилася негативною (-5%)", - вказує експерт з посиланням на дані "Укравтопрому", пише "Дзеркало тижня".

При цьому в липні 2013 року динаміка скоротилися на 15,5% порівняно з аналогічним торішнім періодом, що не дозволяє говорити про вплив на загальну картину лише динаміки першого кварталу: у другій чверті року падіння продовжилося.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 60-63 % у вартості іномарки — це податки й накрутки

Висновки про відсутність адекватного прорахунку економічного ефекту підтверджуються піврічною статистикою продажів автомобілів в розрізі марок. Так, у порівнянні з результатами першого півріччя 2012 р найгірші результати продажів продемонстрували Daewoo (-45,3%), Chevrolet (-48,2%), Skoda (-23,4%), Chery (-36,7%) , ЗАЗ (-5,9%), Hyundai (-4,9%), тобто більшість марок, що випускаються лобістами протекціоністських заходів.

"Таким чином, наслідки введення спецмита не можна визнати результативними з точки зору цілей, які виправдовували їх запровадження", - підкреслює директор аналітичної групи.

Зараз ви читаєте новину «Запровадження спецмита на іномарки гучно провалилось - ЗМІ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

16

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі