четвер, 12 квітня 2018 12:11

"У природі мало що літає з одним крилом": рік тому Укрпошта оновила логотип
6

Новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії .
Фото: facebook.com/ukrposhta
Корпоративний образ Укрпошти - дівчина-поштарочка.
Укрпошта провела ребрендинг у квітні 2017 року
Презентували новий автопарк Укрпошти.
Нову концепцію бренду Укрпошти безкоштовно розробляла рекламна агенція "Saatchi&Saatchi".

"Сьогодні, у День космонавтики, ми запускаємо на ринкову орбіту наш новий бренд. Впевнені, новий корпоративний стиль та слоган "Головна пошта країни" стануть тим знаком якості, про який кожен українець скаже: "Сервіс, як на пошті! Головній пошті країни!", - таке повідомлення з'явилося на офіційній сторінці Укрпошти у Facebook.

12 квітня 2017 року національний поштовий оператор представив оновлений логотип. На зміну крилатому конверту, який був логотипом державної компанії з 2009 року, прийшов поштовий ріжок. Він трансформується у значок геолокації – пін. В Укрпошті пояснили: це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу.

"Сам по собі символ компанії - однокрилий конверт чітко відображає внутрішню ситуацію на підприємстві. В природі мало що літає з одним крилом", - сказав керівник Укрпошти Ігор Смілянський.

Автор: rau.ua
  Логотип "крилатий конверт" 2009-2017 роки
Логотип "крилатий конверт" 2009-2017 роки

З 1992 року логотип національного поштового оператора змінювали неодноразово. Кілька разів проводили конкурс дитячих малюнків "Створи корпоративного героя Укрпошти". У відділеннях стояли ляльки дівчат і хлопців-поштариків. Вони довгий час вважалися корпоративним образом Укрпошти.

"Тільки-но підприємство придбає спеціальний одяг, працівниці Укрпошти виглядатимуть саме так. Згодом дівчина-поштарочка стане героїнею рекламних роликів і мультиплікаційного серіалу", - розповідала у 2003 році "Хрещатику" заступник директора Київського поштамту Наталія Князєва.

Новий логотип Укрпошти безкоштовно розробляла рекламна агенція "Saatchi&Saatchi". Процес тривав 5 місяців.

Автор: Газета Постфактум
  Корпоративний образ Укрпошти - дівчина-поштарочка.
Корпоративний образ Укрпошти - дівчина-поштарочка.

"Ми активно працюємо над вдосконаленням послуг, намагаємось повернути втрачені позиції на ринку. Такі зміни неможливо реалізувати без змін у свідомості як наших працівників, так і клієнтів. Тепер наш слоган "Здатні дивувати". Даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Далі, я сподіваюся, це стане нормою", - охарактеризував нововведення керівник Укрпошти Ігор Смілянський.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрпошта доставлятиме посилки Мерседесами - презентували автопарк

Зміну логотипу Укрпошти активно обговорювали в соцмережах. Дехто схвально відгукнувся щодо нововведень.

Були думки, що зміна логотипу — це відмивання грошей.

Інші радили звернути увагу на якість послуг.

22 березня 2018 року в приміщенні Головпоштамту на Хрещатику відкрився "Укрпошта арт хаб". Це і коворкінг, і місце для проведення заходів, і кав'ярня. Відвідувачі можуть орендувати робоче місце на годину (36 грн), кілька годин або на весь день (180 грн). Оренда всього залу на 3 години складе 3600 грн, кожна наступна година – 1200 грн, оренда залу протягом дня – 6900 грн.

Зараз ви читаєте новину «"У природі мало що літає з одним крилом": рік тому Укрпошта оновила логотип». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі