пʼятниця, 20 листопада 2020 10:12

Вартість українських брендів зросла: назвали місце країни у світовому рейтингу

У щорічному рейтингу вартості національних брендів Україна опинилася між Грецією і Словаччиною, посвіши 55-те місце.

Торік вона була 56-та, з посиланням на британську консалтингову компанія Brand Finance повідомляє "Мінфін".

Через пандемію Covid-19 сотня провідних національних брендів сукупно втратила $13,1 трлн вартості. Їх загальна вартість впала до $84,9 трлн.

Багаторічний лідер рейтингу - США - втратив 14% вартості бренду, яка становить $23,7 трлн. З оголошенням Байдена переможцем президентських виборів-2020 країна, ймовірно, намітить новий курс і змінить багато політики, що проводять за чинного президента.

Незважаючи на політичну невизначеність, абсолютне домінування і успіх американських брендів у світі завжди забезпечуватиме економіку та репутацію країни надійним захистом.

Автор: BrandFinance
  Рейтинг країн з найвищою сукупною вартістю брендів
Рейтинг країн з найвищою сукупною вартістю брендів

Вартість бренду Китаю втратила 4%. Швидка реакція уряду на спалах Covid-19 у поєднанні з його цільовими заходами стимулювання в останні місяці призвели до того, що країна стала першою великою економікою, яка оговталася від пандемії. Очікується, що вона стане єдиною економікою G20, яка зростатиме цьогоріч.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гуцульська бриндзя та херсонський кавун - в Україні запрацював закон про захист географічних брендів

Вартість бренду Японії знизилася на 6%, до $4,3 трлн. Країна піднялася до 3-го місця в рейтингу. Очікувалося, що вона буде однією з найбільш постраждалих від Covid-19 через її близькість до Китаю, густонаселених міст і зростання людей похилого віку. Однак Японія виявилася досить успішною, з низьким рівнем захворюваності і смертності від коронавірусу й поліпшенням стану економіки.

Ірландія стала єдиним національним брендом у топ-20, що продемонстрував зростання вартості - на 11% до $670 млрд. Її економіка виявилася особливо стійкою завдяки сильному експорту та збереженню споживчих витрат.

Україна хоче отримати в Європейському Союзі правову охорону для трьох нових географічних зазначень, зареєстрованих відповідно до європейських стандартів. На це претендують гуцульська овеча бриндзя, гуцульська коров'яча бриндза, мелітопольська черешня.

Зараз ви читаєте новину «Вартість українських брендів зросла: назвали місце країни у світовому рейтингу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі