У травні минулого року на Лабораторії Онлайн Бізнесу в Києві (найбільший тематичний саміт у Східній Європі) однією з головних тем стало впровадження месенджерів в інтернет-маркетингу.
Є декілька варіантів використання. Наприклад:
● технічна підтримка наявних клієнтів;
● розсилки з корисним контентом;
● консультування потенційних покупців.
Деякі українські компанії пішли далі. Вони використовують месенджери для автоматичних продажів. Користувач потрапляє до воронки і доходить до етапу оплати в рамках одного чату.
Наочний приклад – кінотеатр. У шапці офіційного сайту розташовані посилання на "касирів":
Натискаючи на будь-яке з них, людина потрапляє в сам месенджер, де взаємодіє з чат-ботом:
Робот пропонує вибрати сеанс:
До кожного фільму пропонуються опис, постер і трейлер:
Натискаючи на кнопку, користувач отримує посилання, яке відкривається в браузері:
Після ознайомлення з інформацією про фільм потрібно вказати час сеансу:
Робот запропонує обрати місця:
Також є функція автоматичного і ручного підбору. У другому випадку потрібно ввести номер ряду і місця:
Далі проходить автоматичне бронювання обраних місць, після чого можна відразу придбати квитки:
У кнопку "вшито" посилання на сервіс автоматичних платежів через інтернет. Потрібно ввести платіжну інформацію та отримати електронні квитки:
Це проста схема автоматичної воронки, яку можна впровадити майже в будь-який бізнес.
Автоматичні платежі підходять не для всіх товарів. Багато залежить від цінової категорії. Аудиторія в Україні, згідно зі статистикою від GeniusMarketing, схильна здійснювати покупки в інтернеті з повною передоплатою, якщо продукт коштує менше $100.
Так, месенджери можна використовувати, наприклад, для інтернет-магазину одягу:
1. Користувач заходить у каталог на сайті, обирає товар і тисне на кнопку бота-касира.
2. Потрапляє в месенджер, де робот пропонує ввести або обрати розмір, колір та інші параметри товару.
3. Тут же можна запросити інформацію для доставки товару, яка після оплати піде в CRM-систему.
4. За посиланням людина потрапляє на сервіс автоплатежів і завершує покупку.
Це один з найпростіших прикладів, кожен етап якого можна варіювати в залежності від особливостей бізнесу. Месенджери вже сьогодні здатні спростити роботу і поліпшити результати. Реальні компанії, такі як "Жовтень", "ПриватБанк", SportLife і навіть "Національний цирк України" доводять це власним прикладом.
Коментарі