вівторок, 06 лютого 2018 12:05

Месенджери відкривають нові можливості для українського бізнесу
11

 

У травні минулого року на Лабораторії Онлайн Бізнесу в Києві (найбільший тематичний саміт у Східній Європі) однією з головних тем стало впровадження месенджерів в інтернет-маркетингу.

Є декілька варіантів використання. Наприклад:

● технічна підтримка наявних клієнтів;
● розсилки з корисним контентом;
● консультування потенційних покупців.

Деякі українські компанії пішли далі. Вони використовують месенджери для автоматичних продажів. Користувач потрапляє до воронки і доходить до етапу оплати в рамках одного чату.

Наочний приклад – кінотеатр. У шапці офіційного сайту розташовані посилання на "касирів":

 

Натискаючи на будь-яке з них, людина потрапляє в сам месенджер, де взаємодіє з чат-ботом:

 

Робот пропонує вибрати сеанс:

 

До кожного фільму пропонуються опис, постер і трейлер:

 

Натискаючи на кнопку, користувач отримує посилання, яке відкривається в браузері:

 

Після ознайомлення з інформацією про фільм потрібно вказати час сеансу:

 

Робот запропонує обрати місця:

 

Також є функція автоматичного і ручного підбору. У другому випадку потрібно ввести номер ряду і місця:

 

Далі проходить автоматичне бронювання обраних місць, після чого можна відразу придбати квитки:

 

У кнопку "вшито" посилання на сервіс автоматичних платежів через інтернет. Потрібно ввести платіжну інформацію та отримати електронні квитки:

 

Це проста схема автоматичної воронки, яку можна впровадити майже в будь-який бізнес.

Автоматичні платежі підходять не для всіх товарів. Багато залежить від цінової категорії. Аудиторія в Україні, згідно зі статистикою від GeniusMarketing, схильна здійснювати покупки в інтернеті з повною передоплатою, якщо продукт коштує менше $100.

Так, месенджери можна використовувати, наприклад, для інтернет-магазину одягу:

1. Користувач заходить у каталог на сайті, обирає товар і тисне на кнопку бота-касира.
2. Потрапляє в месенджер, де робот пропонує ввести або обрати розмір, колір та інші параметри товару.
3. Тут же можна запросити інформацію для доставки товару, яка після оплати піде в CRM-систему.
4. За посиланням людина потрапляє на сервіс автоплатежів і завершує покупку.

Це один з найпростіших прикладів, кожен етап якого можна варіювати в залежності від особливостей бізнесу. Месенджери вже сьогодні здатні спростити роботу і поліпшити результати. Реальні компанії, такі як "Жовтень", "ПриватБанк", SportLife і навіть "Національний цирк України" доводять це власним прикладом.

Зараз ви читаєте новину «Месенджери відкривають нові можливості для українського бізнесу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі