Коли польський громадянин, який очолює Укрзалізницю, підписує меморандум з польською компанією про намір придбати рухомий склад, важливо, щоб ніхто не забув про інтереси української промисловості. Про це заявив народний депутат Сергій Тарута, коментуючи меморандум, підписаний головою Укрзалізниці Войцехом Бальчуном з Pesa Bydgoszcz, найбільшим польським виробником рухомого складу.
"Україна має другу за довжиною залізницю у світі, і українські підприємства можуть повною мірою задовольнити її потреби, – зазначив Сергій Тарута. - Ці підприємства потребують модернізації, залучення інвестицій світових лідерів цієї галузі, і саме на це мають бути спрямовані зусилля уряду і керівництва Укрзалізниці. Якщо замовлення на виробництво вагонів підуть закордонним компаніям, це обернеться втратами для української економіки. Особливо підозріло виглядає ситуація, коли поляк домовляється з поляками про те, як витратити гроші української держкомпанії".
Меморандум між Укразализницею і Pesa Bydgoszcz підписаний 20 вересня 2016 року в Берліні на виставці залізничного транспорту InnoTrans 2016. Меморандум передбачає співпрацю з виробництва і модернізації рухомого складу, зокрема залізничних вагонів.
Коментарі
1