пʼятниця, 22 березня 2013 09:34

Азаров хоче "закатати" понад 2 мільярди у дороги Донецька і Дніпропетровська

Азаров хоче "закатати" понад 2 мільярди у дороги Донецька і Дніпропетровська
Загалом на ремот українських доріг витратять 7,2 млрд грн. Фото: sq.com.ua

Кабінет міністрів знайшов застосування 7,2 млрд грн, виручених "Укравтодором" за рахунок випуску облігацій - тобто більшої частини грошей, які будуть витрачені цього року на українські дороги.

Про це пише "Комерсант-Україна" в публікації "Туда им и дорога" з посиланням на проект постанови Кабміну з переліком об'єктів будівництва і ремонту автодоріг країни в 2013 році.

Як повідомляється, документ визначає, куди і на що будуть витрачені 7,28 млрд грн, які в березні "Укравтодор" отримав від продажу своїх облігацій Укрексімбанку, Ощадбанку, Укргазбанку і Дельта Банку.

Заступник голови "Укравтодору" Володимир Галушко повідомив, що проект був прийнятий на засіданні уряду 20 березня.

Основна частина коштів - 6,98 млрд грн - піде на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти автодоріг загального користування державного і місцевого значення. Ще 300 млн грн планується витратити на п'ять автодоріг міжнародного значення: Київ-Ковель-Яготин, Київ-Чоп , Київ-Харків-Довжанський, Київ-Чернігів-Нові Яриловичі і Київ-Одеса. Понад третина всієї суми залучених грошей (2,25 млрд грн) отримають дві області - Донецька і Дніпропетровська. Для порівняння: Херсонській та Хмельницькій дістанеться 249,17 млн грн і 168,88 млн грн відповідно, Волинській - 104,3 млн грн, пише газета.

Явну диспропорцію в розподілі коштів між регіонами Володимир Галушко пояснив тим, що "об'єкти для будівництва, реконструкції та ремонту відбиралися за ступенем соціальної та економічної важливості".

"Наприклад, у Дніпропетровській та Донецькій областях буде добудована дорога, яка зв'яже Львів з Луганськом, що дозволить виконати доручення президента Віктора Януковича доїжджати за 11-13 год з одного кінця країни в інший", - зазначив Галушко.

За його словами, в 2011 і 2012 році, навпаки, велика частина коштів спрямовувалася в західні регіони:

"У нас автодороги загального користування з'єднуються між областями та містами, тому відбувається дисбаланс виділення коштів на той чи інший регіон".

Незважаючи на жалюгідний стан українських автомобільних доріг, в уряді не мають наміру збільшувати суму витрат на їх ремонт.

Вадим Гуржос, який керував "Укравтодором" у 2008-2010 роках, вважає: для того, щоб вивести українські автошляхи на якісно новий рівень, "необхідно збільшити щорічні вкладення в рази".

Зараз ви читаєте новину «Азаров хоче "закатати" понад 2 мільярди у дороги Донецька і Дніпропетровська». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

12

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі