Лейтмотивом прем'єр цього тижня стала "гра зі смертю". Навіть у комедійних стрічках, що вийдуть в цей вікенд, хтось обов'язково вмирає. Напевне, осіння меланхолія дається взнаки. Фаворитом серед кінопрем'єр цього разу став трилер "Полонянки". Нове творіння Федора Бондарчука дещо по-новому показує Сталінградську битву. Ну, а решта кінопрем'єр варта уваги лише в тому разі, якщо вам не вистачить квитків на вищезгадані два фільми.
Полонянки
Ми йому не допомагатимемо, але й зупиняти не будемо – хай робить те, що має робити", - озвучують своє відношення до головного героя стрічки його друзі.
Середньостатистичний американець на ім'я Келлер живе в невеличкому містечку. Він тесляр. Віра в бога дає йому сили займатися своєю справою та підтримувати лад та порозуміння в родині. Келлер дуже любить свою шестирічну доньку. Та одного разу її викрадають. Спроби поліціантів знайти дівчинку ні до чого не призводять. Взявшись за розслідування самостійно, Келлер швидко знаходить головного підозрюваного. Однак проти останнього замало доказів і поліція відпускає його. З цього моменту Келлер усвідомлює, що поліції не можна довіряти…
"Напружений і вражаючий трилер з кількома глибокими ідеями, не всі з яких, однак, вдалося донести до глядача", - Observer [UK].
Сталінград
"Тебе вб'ють, а не зламаються", - говорить головний герой стрічки одному зі своїх "братів по нещастю".
Сталінградська битва стала переламним моментом у всій Другій Світовій. Та будь-яка велика справа спирається на поступ звичайнісіньких людей. В центрі сюжету цієї стрічки п'ятеро вояків червоної армії та дівчина. Остання – жителька одного з небагатьох вцілілих будинків Сталінграду. Навколо німці, які ставляться до радянських людей, як до тварин. І ці п'ятеро російських вояків – єдине, що може стримати наступ нацистського монстра.
"Новий фільм Федора Бондарчука – це "не фільтрований базар", в якому намагаються зжитися найрізноманітніші ідеї і художні прийоми – від "лейтенантської прози" до ура-патриотизму, від кошмару на кшталт "Йди і дивись" до брутальних сцен в дусі "300 спартанців"…", - Empire.
Філософи
Ти не можеш в мене вистрілити. Ти – пацифіст.
Це в якості винятку – відповідає головний герой стрічки.
Двадцять учнів школи в Джакарті вивчають філософію з екстравагантним вчителем. Одного дня професор вирішує поставити експеримент і навмання роздає кожному з підлітків картки з назвами професій. Хтось таким чином стає поетом, а хтось – фінансистом. Один – музикантом, а другий – будівельником. Всі вони знають, що дуже скоро відбудеться апокаліптичний вибух, після якого на землі не лишиться нічого живого. І щоб зберегти свої життя всі вони мають укритися в підземному бункері. Лише через рік після цього можна знову виходити на білий світ. Проте запаси повітря та їжі розраховані лише на десятьох. Як вчинять студенти: кому "дадуть право на життя", а кого кинуть напризволяще?
"Головна проблема стрічки починається з найпершої інтриги. Вона настільки зрозуміла і позбавлена будь-якої загадки, глядач після цього просто не зможе сприймати всерйоз наївність героїв", - Die Tageszeitung.
Дім забутих речей
"Я намагаюся викинути цей дім з голови, однак не можу", - говорить головна героїня стрічки.
Жінка середнього віку Сара тільки-но вийшла з тривалої депресії після кількох місяців посиленої терапії. Для того, щоб одужання жінки пришвидшилося – її чоловік Алан пропонує їм поїхати до Італії. В компанію з собою вони беруть доглядальницю Келлі, молодшого брата Тіма і дивакуватого бойфренда Джессі. Одного разу Джессі ні з того, ні з сього вирішує викрасти восьмирічного хлопчика. З цього моменту Сара знову впадає в депресію. Ну, а сам цей хлопчик виявляється таким собі міні-полтергейстом, який здатен насилати на людей галюцинації.
"Стрічка переповнена символами, які, однак в певних епізодах досить важко прочитати. Місцями сюжет картини видається перегруженим. В будь-якому разі стрічка не просто розважає. Найбільш потужні та емоційні сцени картини надовго лишаються в пам'яті", - Dread Central.
Вбивчий вікенд
"План потрібен для того, щоб ні про що не думати", - дівчина ділиться зі своїм нареченим своєю нехитрою філософією.
Для того, щоб зробити пропозицію своїй дівчині, Тодд Чіповські орендував невеличкий заміський будиночок. Однак омріяний вікенд псує поява його брата Селінджера, який з'являється на пару зі своєю вульгарною дівкою. Присутність останніх – найгірше, що могло б статися в такій ситуації. Та, незважаючи на це, відпочинок все одно стає незабутнім. Адже в гніві Тодд випадково вбиває свого пришелепкуватого братика. А потім розправляється і з його подружкою… Два трупи і освідчення в коханні – що ще можна вигадати для заміських вакацій?
"Це не найкраща за останні роки хоррор-комедія з сюжетом а-ля "Хатина у лісі". Проте стрічку зроблено з душею, амбіціями і необхідним набором розваг, яких достатньо, щоб догодити шанувальникам маховичків", - Dread Central.
Коментарі
3