пʼятниця, 10 січня 2014 11:01

Довгонога Ніколь Кідман роздяглась для реклами елітного взуття

Марка Jimmy Choo представила рекламну кампанію сезону весна -літо 2014 з Ніколь Кідман у головній ролі. Це третій раз, коли актриса співпрацює з брендом.

В якості фотографа виступив легендарний Солве Сундсбо, якому Кідман висловила свою вдячність.

"Мені по-справжньому сподобалося працювати з Солве. Він дуже креативний, але разом з тим, рішучий і методичний. Було забавно робити нові і нестандартні кадри. Це було трохи небезпечно. Мені сподобався мінімалізм кампанії. Туфлі і сумки стали для мене майже що другий шкірою", - сказала актриса.

На двох фотографіях з трьох 46-річна Кідман постала топлес прикрившись сумкою бренду за 1195 фунтів стерлінгів.

"Я обожнюю відкритість Ніколь новим образам. Кожен сезон вона перевтілюється в нову героїню, яка передає дух колекції. Вона вміє приймати несподівані й приголомшливі пози, а її природна краса заворожує. Кідман випромінює жіночну впевненість", - зізналася креативний директор марки Сандра Чой.

Рекламна кампанія за участю Ніколь з'явиться в глянцевих журналах в березні.

Зараз ви читаєте новину «Довгонога Ніколь Кідман роздяглась для реклами елітного взуття». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі