![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/476/476505_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/476/476505_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/476/476505_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/476/476505_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/476/476505_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Марка H&M співпрацює з Девідом Бекхемом вже не перший рік. Знаменитий футболіст є обличчям і тілом лінії спідньої білизни бренду. І ось радісна новина - їхня спільна робота продовжиться - представники марки поділилися першими знімками зі зйомки нової рекламної кампанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сімейство Бекхемів витратить на різдвяний відпочинок близько $400 тисяч
Свіжий після відпустки на Мальдівах Девід з готовністю приступив до роботи. Ще б пак, у таких шикарних умовах - на теплому свіжому повітрі під сонечком - напевно працюється чудово. Так, до того ж, у компанії Гая Рітчі, який виступив режисером промо-відео.
×
Коментарі