понеділок, 13 березня 2017 13:31

Американский репер став обличчям бренду Chanel

Американський репер Фаррелл Вільямс став першим чоловіком, який офіційно став обличчям модного Дому Chanel. Знявся в рекламі нової сумки Chanel Gabrielle.

За словами креативного директору бренду Карла Лагерфельда, таким вчинком хотів продемонструвати універсальність аксесуару Gabrielle. Сумку можна додавати до "будь-яких образів та випадків".

Автор: vogue.ua
  Фаррелл Вільямс знявся в рекламі нової сумки Chanel Gabrielle
Фаррелл Вільямс знявся в рекламі нової сумки Chanel Gabrielle

Співак Фаррелл вже давно став володарем Gabrielle. В одному з інтерв'ю розповів, що це одна з найбільш зручних його сумок. У ній він носить телефон та всілякі дрібниці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лілі-Роуз Депп оголила живіт: гості модного показу Chanel

43-річний Фаррелл Вільямс та його дружина, 36-річна Хелен Ласічан, стали батьками трійні. За повідомленнями інсайдерів, радісна подія сталася ще в січні. Представник Фаррелла Вільямса відмовився говорити про імена та стать немовлят, але підтвердив факт народження трійні та додав, що "мати і діти здорові і дуже щасливі".

Зараз ви читаєте новину «Американский репер став обличчям бренду Chanel». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі