четвер, 04 січня 2018 05:30

Кермо крутять у бік заносу

— Більшість аварій у зимову пору відбувається, бо водії не встигають перелаштуватися на інший стиль водіння, — говорить інструктор із водіння 35-річний Вадим Самойлович. Він проводить заняття з контраварійної підготовки в Києві та Вінниці.

— На слизькій і мокрій дорозі всі рухи мають бути уповільнені. Кермо варто повертати не одним махом, а в кілька етапів. Так буде менший ризик, що машина потрапить на слизьку ділянку обома колесами, — радить він. — Розганятися теж бажано не різко, щоб авто не забуксувало. Педаль гальм перед зупинкою натискають багато разів потроху. Тоді на слизькій ділянці колеса повністю не заблокуються. Якщо в автівці є АБС, не слід доводити до його спрацювання.

Під час їзди по снігу найбільш небезпечні — ями під ним або крига. Аби не втратити керованість на такій дорозі, кермо тримають закритим хватом обома руками. Їдуть колією, продавленою іншими машинами.

— На погано очищених міжміських дорогах буває таке, що колії обох смуг розташовані близько одна до одної. Тоді важко розминутися з вантажівками. При зустрічній фурі легковики найчастіше з'їжджають на узбіччя — і потрапляють у канаву, присипану снігом, чи на лід. У таких ситуаціях краще зупинитися, але не їхати на узбіччя, — розповідає фахівець. — На ожеледиці варто їхати в натяг — ледь тиснучи на газ. Так забезпечують найкраще зчеплення з дорогою. Щоб трохи стишити рух, гальмують двигуном — прибирають ногу з педалі газу. А вже потім починають натискати на гальма.

Під час заносу кермо крутять у його бік, якщо авто передньопривідне. Із приводом на задні колеса — навпаки. Якщо починає нести на передньопривідній автівці в повороті, можна спочатку спробувати додати газу. Машина має вирівнятися.

Зараз ви читаєте новину «Кермо крутять у бік заносу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі