вівторок, 28 листопада 2017 07:16

"Приймач вимикається – і жіночий голос читає СМС-повідомлення з мого телефона"

"Форд Куга" глушить двигун на світлофорах

Оновлений "Форд Куга" продають в Україні з цього року. Він коштує від 555 тис. грн.

У машини високий капот, масивна решітка радіатора, схожа за стилем на "Форд Едж". Біксенонові фари мають лінію ходових вогнів, вмикаються після запуску двигуна. Ближнє світло автоматично спрямовується за поворотом керма. Най­вразливіші частини бамперів, колісних арок і порогів зроблені із нефарбованого пластику. На ньому не видно дрібних подряпин.

Автомобілі продають із бензиновим і дизельним двигунами на вибір. 1,5-літровий бензиновий із турбіною має потужність 150 к. с. 2-літрові дизельні — на 150 і 180 сил.

— Можна обрати автоматичну чи механічну коробку передач. Повний або передній привід, — говорить Володимир Петрук, менеджер маркетингових комунікацій "Форд" із компанії "Віннер імпортс Україна". Дає брелок від білого автомобіля з написом "Куга" на дверях. — Це авто в комплектації "Парк Титаніум" вартістю 1 мільйон 11 тисяч гривень. У неї найпотужніший дизельний двигун, повний привід, автоматична коробка передач.

Ручки автомобіля мають сенсорний датчик. Торкаюся до водійської — і спрацьовує центральний замок. Салон "Куги" просторий. Водійське сидіння по центру обшите тканиною, з боків — шкірою. Має обігрів, електропривід, бічну та поперечну підтримку. Кермо обтягнуте матовою шкірою, має обігрів, трохи перевантажене 19 кнопками. З нього можна керувати мультимедійною системою, бортовим комп'ютером і круїз-контролем. Під ним — "пелюстки" перемикання передач. Кермо швидко підлаштовую під себе. Діапазон його регулювань більший, ніж у корейських машин цього класу. Панель приладів із м'якого пластику. Такий матеріал і на передніх дверях. По центру торпеди — сенсорний 8-дюймовий монітор мультимедійної системи. Під'єдную до неї свій мобільний телефон. Підлокітник між передніми сидіннями можна регулювати вперед-назад.

На задньому ряду вільно сідають троє дорослих. На відміну від корейського "Кіа Спортедж", задні сидіння можна підсовувати вперед, цим збільшувати багажний відсік. Кут нахилу спинок можна змінювати за трьома позиціями. Внизу сидіння немає центрального поздовжнього тунелю кузова, тому там удосталь місця для пасажира по центру сидіння. Навпроти заднього встановлена розетка на 12 В і дефлектори повітря. Це зручно під час далеких подорожей — можна самостійно спрямувати повітря в потрібний бік.

Багажник машини — на 456 л. Його кришка має електропривід — достатньо натиснути на кнопку в торці й він зачиняється. Є металеві кронштейни для кріплення вантажу, гачки й розетка на 12 В.

Щоб виїхати з парковки, вмикаю задню передачу — на екрані автоматично відображається простір ззаду. Зручно, що показує відстань до інших машин. Але бракує в цій комплектації камери спереду. Це полегшило б паркування в місті.

Огляд із водійського крісла хороший. Великі дзеркала охоплюють мертві зони видимості. "Куга" розганяється жваво, автоматична коробка перемикає передачі швидко. Рульове керування точне, на швидкості кермо стає важчим. Докладаю більше зусиль для повороту. Підвіска жорстка. Потрапляння у глибокі ями майже не відчуваються, на відміну від наїзду на лежачі поліцейські й дрібні нерівності. Педаль гальм чутлива. Достатньо торкнутися — і машина зупиняється. Звикаю до неї 10–20 хв. На світлофорах і під час зупинок більш як на 7 с. двигун глушиться. Так автомобіль заощаджує пальне. Щоб завести машину, достатньо відпустити гальма. У місті споживає 8–8,3 л дизпалива на 100 км.

На круту піщану гірку в лісосмузі авто легко виїжджає. Проте краще це робити в ручному режимі перемикання передач. 19-сантиметрового кліренсу достатньо, щоб їхати лісовими коліями й виїжджати на горби.

Під час їзди лісом випадково тисну на кнопку керма праворуч — машина просить "назвати команду". Кажу "радіо" — і мультимедійна система одразу вмикає приймач. Через деякий час приймач вимикається і жіночий голос читає СМС-повідомлення з мого телефона. Мультимедійний центр зачитує свіжі повідомлення, щоб водій не відволікався.

Виїжджаю на магістраль й переводжу коробку передач у ручний режим. До 100 км/год удається розігнатися за 10,2 с. На швидкості 130–140 км/год автомобіль залишається керованим, відчувається запас потужності двигуна. Під час входження у круті повороти його майже не кренить. На трасі машина витрачає близько 5,5 л дизпалива.

Коли залишаю її на стоянці й зачиняю, автомобіль понад хвилину тримає увімкненим ближнє світло фар — це працює функція освітлення дороги власникові.

Забуксував у калюжі завглибшки півметра

50 тис. км наїздив новим "Фордом Куга" із дизельним 150-сильним двигуном киянин 41-річний Олексій Григоренко. Придбав авто у травні.

— Узяв із переднім приводом, щоб не позичати коштів на дорожчу повнопривідну версію. І не шкодую. Цього вистачає для пересування сільськими ґрунтовками та лісом у грибний сезон. Забуксував машиною лише раз — у калюжі завглибшки півметра, — говорить Григоренко. Працює дизайнером приміщень. Часто їздить у відрядження "Фордом". — Трохи дивний тут штурманський ліхтар, тиждень до нього звикав. Ним можна вмикати світло у трьох точках — поблизу водія, пасажира й по центру салону. А кнопок усього дві.

944 машини виробили в Україні протягом жовтня. Це на 90,3% більше, ніж у цей період торік. Із них 835 легковиків, 61 автобус і 48 вантажівок. Найбільше транспортних засобів випустили на Запорізькому автомобільному заводі.

4100 камер фото- і відеофіксації порушень правил дорожнього руху запустили в Києві. З них зображення потрапляє в централізовану мережу, а потім до поліції. Камери встановили над дорогами, на складних розв'язках, проблемних перехрестях, під мостами й на паркомісцях. Прилади фіксують перевищення швидкості, порушення правил проїзду перехресть і перетин подвійних суцільних ліній.

Зараз ви читаєте новину «"Приймач вимикається – і жіночий голос читає СМС-повідомлення з мого телефона"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі